Re: Elektrisch maler voor filter

11
Keyser schreef: wo 11 dec 2019, 23:22
fuel schreef:Nu toch ook maar de Niche aangeschaft na alle goede berichten, dus als ze binnen zijn zal ik ze eens goed vergelijken.
Ga je geen spijt van krijgen. Is er bericht hoe lang je moet wachten? Na mijn bestelling las ik dat ze moesten wachten op een nieuwe levering.
Nee maar vind de bestelling procedure overigens vrij vaag op Indiegogo met je creditcard gegevens.
Ben benieuwd hoe lang het gaat duren.

12
Ja ik vond het ook vaag, maar het gaat uiteindelijk heel netjes. Toen ik bestelde was de voorraad ook op. Alleen had ik het geluk dat ik vlak voor de nieuwe levering bestelde. Toen de levering kwam kreeg ik een mail naar die Indiegogo site met het update nieuws. Op het moment dat ze verzenden krijg je een mail met track en tracé. Later weer op welke dag en op de dag zelf in welk uur slot. En bij onzekerheid antwoord Niche echt heel vlot. Ik heb het niet eerder zo goed meegemaakt.

16
fuel schreef:Gaaf ding alleen nog geen echte gebruikers ervaringen zoals de Niche.
Zal er eens een nachtje over slapen, ken wel mensen in België ;)
Het is product wat net gelanceerd is. Nog niet op de markt, ook niet in België
Afbeelding
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

17
bobbee schreef: do 12 dec 2019, 20:22
fuel schreef:Gaaf ding alleen nog geen echte gebruikers ervaringen zoals de Niche.
Zal er eens een nachtje over slapen, ken wel mensen in België ;)
Het is product wat net gelanceerd is. Nog niet op de markt, ook niet in België
Afbeelding
Nee dat snap ik maar meer om een adres op te geven voor pre-order, dan pas Juli/Aug de levering

19
Import kosten komen er nog bij trouwens :

"Customers will be responsible for associated duties and taxes related to importing Ode Brew Grinder into their country in addition to the shipping costs. For customers in Europe, you can expect $40-$50 in duties and taxes."
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!