Oke, vervelend. Even laten weten zullen ze sowieso waarderen. Het probleem is dan diagonaal. Dus het linker achterpootje kan het ook zijn.MichelK schreef:Die van mij heeft hetzelfde probleem! Maar es kijken of het de moeite waard is om op te sturen. Het is het (als je tegen de voorkant aankijkt) het eerste pootje rechts. Mogelijk maar even contact opnemen, ik zou het liefst gewoon een nieuw pootje ontvangen dan, opsturen is zo rigoreus..Keyser schreef: ma 25 nov 2019, 19:28 Nee nog niet gemalen. Ben op het moment met Niche aan het mailen. 1 pootje is echt iets korter. Eerst dacht ik dat het hoogte verschil in het blad was. Dus rond gedraaid, andere plek, andere tafel. Maakt niet uit. Zie foto. Nu even afwachten wat Niche gaat zeggen.
Mijn Niche wankelde echt, echt totaal niet stabiel. Niet een licht wipje zeg maar. Toen Martin van Niche mij vroeg de poten te rouleren werd het probleem alleen maar erger. De voetjes moeten namelijk niet volledig strak zitten, omdat het hout is en dit kan werken.
Daarbij had mijn Niche vanuit de fabriek een schaaf kras op zijn tuit. Samen met de pootjes vond ik het retour sturen fijner.
Een week later had ik een nieuwe.
Ze wachten niet eerst tot de oude terug is, want bij mij ging die 4 dagen na ontvangst van de nieuwe pas retour.
Maar goed, wellicht dat bij jou pootjes afdoende is.