Hopelijk kan ik hier iemand blij mee maken.
Ik verkoop mijn Bullet R1 koffiebrander. De brander dateert van januari 2018 en is dus twee jaar oud. Het is puur voor mijn eigen plezier gebruikt geweest, dus geen intensieve commerciele brandingen. Er staat veel over geschreven op de forum en online. Je krijgt er 15kg hoogwaardige ongebrande koffie bij (Ethiopisch, Kenya, malabar,...) alsook een 3D geprinte tussenstuk voor de afzuiging.
Als ik me niet vergis heb ik er destijds ongeveer €2500 voor betaald + invoerskosten + onderdelen zoals de 3D geprinte tussenstuk. Ik wil er gewoon een eerlijke prijs voor krijgen, ik dacht aan €1800 maar misschien dat forumleden dit beter kunnen inschatten?
De brander is in Antwerpen (Belgie) gelegen, als je het komt ophalen kunnen we er gerust een proef branding mee doen.
Re: Te Koop: Aillio Bullet R1
2Mooi ding!
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
3Mooie machine en mijn inziens een mooie prijs! Het is dat ik al voorzien ben van een 1kg brander, anders had ik hem zonder twijfel overgenomen.
Succes met de verkoop
Succes met de verkoop
4Interessant, je hebt een PB
“Coffee cannot disappoint, your expectations can”
6Zeer goede brander. Ik ben sinds een paar jaar een tevreden bezitter/gebruiker van de Bullet. En de prijs is meer dan OK.
Vesuvius Evo Leva || Cafelat Robot ||Aillio Bullet R1 || KINU M47|| Niche Zero
7nicholas schreef:Hopelijk kan ik hier iemand blij mee maken.
Ik verkoop mijn Bullet R1 koffiebrander. De brander dateert van januari 2018 en is dus twee jaar oud. Het is puur voor mijn eigen plezier gebruikt geweest, dus geen intensieve commerciele brandingen. Er staat veel over geschreven op de forum en online. Je krijgt er 15kg hoogwaardige ongebrande koffie bij (Ethiopisch, Kenya, malabar,...) alsook een 3D geprinte tussenstuk voor de afzuiging.
Als ik me niet vergis heb ik er destijds ongeveer €2500 voor betaald + invoerskosten + onderdelen zoals de 3D geprinte tussenstuk. Ik wil er gewoon een eerlijke prijs voor krijgen, ik dacht aan €1800 maar misschien dat forumleden dit beter kunnen inschatten?
De brander is in Antwerpen (Belgie) gelegen, als je het komt ophalen kunnen we er gerust een proef branding mee doen.
Looks nice
Envoyé de mon SM-G975F en utilisant Tapatalk
8still available?
Current: Rocket R91, Honne Slim Custom Grinder, V60, Hario sclae, Bialetti Brikka, Aerobie AeroPress, Kinu M47
Past: Dalla Corte Studio, IzzoDuetto 3 DB, Lelit PL62T HX, Vario
9Ik had een tijd geleden contact met de verkoper maar heb sinds 20 december niks meer vernomen terwijl ik min of meer een koopafspraak had.
(English: I kind of reached an agreement with the seller but haven't heard anything since december 20)
(English: I kind of reached an agreement with the seller but haven't heard anything since december 20)
10oh man.
Current: Rocket R91, Honne Slim Custom Grinder, V60, Hario sclae, Bialetti Brikka, Aerobie AeroPress, Kinu M47