Re: Niche Zero :-)

2
Hallo, fijn dat je Peppina weer werkt. Jouw vraag in dit bericht ontgaat mij alleen. Is dit een "gezocht" topic? Want een Niche tweedehands is zeer zeldzaam in de zin van 'nog niet eerder gezien'.

Edit, gevonden. Ik kwam via de tijdlijn in dit bericht. Dan zie je niet gelijk waar hij onder valt. Maar succes met vinden

Re: Niche Zero :-)

4
Hoi,

Is me duidelijk dat het ding nogal nieuw is en daardoor (nog) niet 2ehands te verkrijgen is. Gezien de doorlooptijd van apparatuur hier bij de vaste gasten, leek het me wel het proberen waard :p

Dank voor de replies iig!
Kinu Phoenix / Isomac Zaffiro

Re: Niche Zero en stiekum ook een Olympia Cremina :-)

7
diems01 schreef:Haha, leuk dat je reageert :-)

Ah komop, verkoop 'm gewoon aan mij. Neem ik die Pavoni ook van je over ! Ben ik weer een jaar onder de panne :p
Hohoho! De Pavoni krijgt een ander plekje ...
Afbeelding
:: Dallacorte mini E4 plus :: Lagom P64 :: Ceado E37S (te koop) :: Mahlkönig Vario 2. gen steel burrs :: Haus & Feldgrind :: Hario V60 & Delter Coffee Press & Aeropress & Kalita & Karlsbader Kanne ::

Re: Niche Zero en stiekum ook een Olympia Cremina :-)

9
swimmer schreef: wo 26 feb 2020, 10:26 Hohoho! De Pavoni krijgt een ander plekje ...
In de schuur zeker .. Daar heb je gezien je onderschrift helemaal geen plek meer voor op het aanrecht :D
Keyser schreef:En van mijn Niche blijf je ook af
Afbeelding
Afbeelding
Hmm misschien helpt het als ik wat langer blijf kijken op https://www.nichecoffee.co.uk/ :mrgreen:

Na wat reviews e.d. lijkt me een Pavoni Prof toch ook wel een optie. Misschien niet helemaal de bouw kwaliteit van een Cremina maar zeker in staat dezelfde bakkies te kunnen maken ..
Kinu Phoenix / Isomac Zaffiro