Re: Bezzera Strega

123
Bij lasaulec een tube molykote dow 111 kopen. Ongeveer 20 euro voor 100 gram. Doe je echter de rest van je leven mee. Niet vanwege een virus uiteraard!
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

124
vriend van mij jeeft gekocht, nu alleen wachten tot hi langsbrengt

nu vanmorgen lekt mn strega plots uit de shower
weet iemand aub wat dit is?
Londinium L R 24 + Niche zero - volg me op insta: barista_yous (als je tips heb voor mijn insta altijd welkom)

125
casper31 schreef: di 21 apr 2020, 11:47 nu vanmorgen lekt mn strega plots uit de shower
weet iemand aub wat dit is?
Heb je de zuigerringen al eens gecontroleerd, en heb je eventueel reeds vervangende ringen bij de hand?

Lekt hij voortdurend of alleen in bepaalde omstandigheden?

Heb je er een filmpje van om te laten zien?
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

126
https://we.tl/t-mfDlomTuVk

hij lekt niet constant, maar nadat ik hem net aanzette en hij opgewarmd was bleef hij enkele minuten lekke
. daarna flushde ik hem en stopte hij even lekken

na hetzetten van een espresso bleed hij weer even lekker

wat zijn zuigringen/waar zijn die?
Londinium L R 24 + Niche zero - volg me op insta: barista_yous (als je tips heb voor mijn insta altijd welkom)

130
ah thanks voor jullie antwoorden, balen, machina is nog geen jaar oud. Dit normaal?

plan stond al eerder om met Peter af te spreken! ook voor zijn PSM mod. Alleen superdruk gehad priveomstandigheden en met studie.