Re: [TKG] Compak grote of medium hopper

14
fransg schreef:Nu zie ik die flessenlikker-avatar pas! ;-)

Goed op je eigen passen is evenzeer een fijne eigenschap want de man die appeltjes voor de dorst bewaart die kan zichzelf bedruipen wordt weleens gezegd.

Ik wordt er blijde van als iemand wat aan zo'n hopper heeft en ik word er droef van als ik met zoiets moet sjacheren om een paar tientjes. Zo was het ook leuk toen ik een paar van die mooie glazen hoppers kon weggeven nadat ik die zelf ook weer had bekomen.

En het is ook een beetje eigenbelang als er bij vriendinnen die ik leer kennen een fijne espresso installatie komt te staan, dan is er 's ochtends na het ontwaken een goede koffie en zo ontstaan dan vaak prettige herinneringen waarop men nog eens terug kan grijpen als het allemaal alweer voorbij is, denken voormalig geliefden nog weleens terug aan die tijd en bellen ze dan op om weer eens bij te praten. Aldus biedt het een hoog lange termijn rendement. Ook realiseren opvolgende geliefden van hen dan, als ze die apparatuur zien staan, dat er wel een zinvolle bijdrage wordt verwacht indien ze een zekere indruk willen maken als basis voor verdere verdieping van de goede en nog prille verstandhouding.

Zodoende snijdt het mes aan heel veel kanten.
Afbeelding
Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk