Re: Super Caimano is binnen!
11Voila. Let ook op dat Duettootje naast de molen. Hij staat overigens weer in Londen.
CT2 Mizen98 LS80
Nee, de molen staat weer in Londen. Het zat me toch niet lekker. Zonder bonen in de molen trilt de motor enorm. Alsof de wielen van je auto niet zijn uitgebalanceerd. Ik denk dat ie toch is gevallen. Plat op een zijkant. Niks gebroken, maar wel de motor ontwricht. Vermoed ik....Spironski schreef:Ja, mooie strakke molen hoor,.... maar ehh, waarom staat die Duetto weer in Londen?
Hoi Jeroen,jmg_c schreef:Dag NielsB en Spironski
Sorry dat ik hier binnenval, maar hoop toch nog wat te mogen vragen.
De Compak K6 die op marktplaats aangeboden wordt, vinden jullie dat ik daarvoor moet gaan?
Stel dat ik een VBM Super RVS of een gelijk apparaat koop, is het dan een goede koop?
Of zouden jullie toch voor anders gaan? De prijs is nu rond de 250 euro, wat voor een molen niet veel geld is. Nieuw kom je voor een goede molen (zoals ik denk te begrijpen obv de topics) toch op 600 euro. Als deze molen (die kost nieuw ook zeker zoveel) qua eigenschappen ook goed is, zouden jullie het dan doen? Of koop ik dan binnen een jaar alweer een andere?
Bedankt alvast,
Terug naar “Koffiemolens & malers”