Mooiste tot nu toe.
Re: Het grote broodbaktopic voor koffie drinkende broodbakkers.
2813Prachtig
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
2815Welke manitoba bloem gebruik jij?
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
2816100% volkoren .
De laatste broden waren trouwens zelfgemalen tarwe.
De vorige waren Manitobo.
2817Je schrijft manitoba, is het manitoba of niet. Waar koop je dat graan?cremalover schreef:100% volkoren .
De laatste broden waren trouwens zelfgemalen tarwe.
De vorige waren Manitobo.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
2819Ja dat kan ik zelf ook vinden.cremalover schreef:https://www.amazon.de/manitoba-mehl/s?k=manitoba+mehl
Dus als ik het goed begrijp heb je eigenlijk geen manitoba gebruikt maar vers gemalen tarwe en zeg je dat liever niet?
Wordt nog een heel verhaal zo.
2820De laatste twee was weizen graan van duitse supermarkt.Zelfgemalen.bobbee schreef: wo 10 jun 2020, 13:00Ja dat kan ik zelf ook vinden.cremalover schreef:https://www.amazon.de/manitoba-mehl/s?k=manitoba+mehl
Dus als ik het goed begrijp heb je eigenlijk geen manitoba gebruikt maar vers gemalen tarwe en zeg je dat liever niet?
Wordt nog een heel verhaal zo.
De vorige dacht ik Manitobo of Manitoba of zoiets.Dat is nu op.Gekocht ergens in een webshop.Waar weet ik niet meer.Moet met google te vinden zijn.Volgens mij is het het canadees meel.
Zal wel in dld of zwitserland geweest zijn.
Ik haal mijn meel altijd in dld. DM markt,Rewe,Kaufland etc. Keus zat.Soms in Belgie .Carrefour .Hebben frans meel.Dan eet ik gelijk een dozijn oesters als ik daar ben.
Laatst gewijzigd door cremalover op wo 10 jun 2020, 14:01, 1 keer totaal gewijzigd.