Gezocht: Peppina in nette staat

1
Beste forumvrinden,
Voor een vrind ben ik op zoek naar een Peppina in nette staat. Als echte theedrinker heeft hij een tijdje geleden een Bialetti van me gekregen. Die gebruikt-ie nu goed en het is tijd voor een stapje verder op de ladder...haha.
Ik hoor het graag.

Cheers, TY
-------------------------------------------------------
Let's gobblefunk

Re: Gezocht: Peppina in nette staat

3
Volgens mij verkoopt Denis op het Kaffee-Netz een van zijn Peppina's ...
:: Dallacorte mini E4 plus :: Lagom P64 :: Ceado E37S (te koop) :: Mahlkönig Vario 2. gen steel burrs :: Haus & Feldgrind :: Hario V60 & Delter Coffee Press & Aeropress & Kalita & Karlsbader Kanne ::

4
Ik zit er voorzichtig aan te denken om mijn La Peppina te verkopen, ik gebruik hem te weinig.
Alle pakkingen zijn recent vervangen en ik heb er nog een extra set bij.
Mocht je niks kunnen vinden geef je maar een seintje, dan ga ik de knoop doorhakken.

Zie https://www.koffiepraat.nl/forum/viewto ... 44&t=10439
voor een verslag van mijn La Peppina.
Cafelat Robot Barista, Technivorm-Mokkamaster Model 68, Hario V60, Hario Buono kettle, Mazzer Mini

5
Super toffe machientjes. Kun je erg lekkere shots mee maken. Enige nadeel is dat ze allemaal vroeg of laat wegroesten bij gebruik. Ze zouden dit apparaatje eigenlijk weer in productie moeten nemen met anti roest materiaal.
Espresso: Elektra MCAL / Olympia Cremina '82 / Cafelat Robot / Niche Zero / Eureka XL
Filter: Hario V60 / Chemex / Delter / Melodrip / Comandante MK3 Nitroblade / MK Vario + Ditting steel burrs

6
Ik zit er aan te denken om de Cafelat Robot neer te zetten als vervanger voor de Peppina, kan nog minder aan kapot en ik vind het een mooi concept.
Cafelat Robot Barista, Technivorm-Mokkamaster Model 68, Hario V60, Hario Buono kettle, Mazzer Mini

8
Ik ga hem zo inpakken.

Alvast veel plezier ermee, en dat je er lekkere espresso's mee mag zetten.