Draaikontturboyeast schreef: vr 12 jun 2020, 20:21Mea culpa, deze reactie is me volledig ontgaan. Ik zie 'm net pas in mijn inbox.diems01 schreef: Had Turboyeast ook al een email gestuurd met de melding dat hij kan kiezen (ArjanV verkoopt mogelijk ook zijn Peppina) Nog geen reactie.
Maarre inderdaad, ik ben in conclaaf met Arjan. Heb in mijn achterhoofd ook nog het idee om een Robot aan te schaffen, dus nog niks is besloten...(het lijkt wel politiek).
Cheers, TY
Re: La Peppina
12Eerder een draaigatje...Pti schreef:Draaikont
Cheers, TY
-------------------------------------------------------
Let's gobblefunk
Let's gobblefunk
13Alright, No takers voor nu. De set gaat weer op het aanrecht, Sukkels van de DHL dagbesteding hier in de stad konden mijn adres niet vinden en dan houdt de service op... terug naar duitsland
Met een week wachttijd op de verzending heb ik nu de order maar geannuleerd aangezien dit de kans tot beschadigingen met 200% vergroot .. pfff. Pep gaat maar weer lekker op de plek en ik ga er aan trekken :/
Oh en dit wordt ook geen jaarlijks topic
Met een week wachttijd op de verzending heb ik nu de order maar geannuleerd aangezien dit de kans tot beschadigingen met 200% vergroot .. pfff. Pep gaat maar weer lekker op de plek en ik ga er aan trekken :/
Kinu Phoenix / Isomac Zaffiro
14Ik was even vergeten over welke bestelling je het had, maar je had de MaraX dus in het buurland besteld, zie ik. Da's ook nergens voor nodigdiems01 schreef: ma 15 jun 2020, 12:03 Sukkels van de DHL dagbesteding hier in de stad konden mijn adres niet vinden en dan houdt de service op... terug naar duitsland
diems01 schreef: wo 10 jun 2020, 12:05De maler (Atom 65) heb ik al en de MaraX is onderweg :p Zou het liefst de Peppina ergens in de woonkamer als decor stuk willen neerzetten maar gezien de cult status, wil ik een andere koffieliefhebber ook het plezier van deze hevel gunnen.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
Re: La Peppina niet meer te koop
15Tja ding was daar voorradig, had de laatste te pakken :p
Ik wacht de voorraad in Nederland wel ff af.
Ik wacht de voorraad in Nederland wel ff af.
16Geen accurater beschrijving mogelijk aangaande de heren en dames van DHL. Welk excuus kreeg je deze keer uit de 'smoesjesmachine'?diems01 schreef:Alright, No takers voor nu. De set gaat weer op het aanrecht, Sukkels van de DHL dagbesteding hier in de stad konden mijn adres niet vinden en dan houdt de service op... terug naar duitsland
Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
All things filter - Fortefied Mahlkönig Vario Steel Burrs & Comandante C40 - Doet u mij maar een met de hand gebrouwen bakkie.
17Ik heb heel goede ervaringen met DHL maar het maakt denk ik wel uit welke service van hen je gebruikt.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
18DHL kan best maar zodra je maar even buiten de routine valt is het gelijk mis in mijn ervaring... Ik wacht al meer dan een week op wat computer onderdelen. Vanaf de eerste gemiste bezorgen terwijl ik de hele dag thuis was staat er al "uw pakket wordt later deze week bezorgd"
Over smoezenmolen gesproken.
Nou mooi niet dus en zonder moederbord is het erg lastig computertje bouwen...
Over smoezenmolen gesproken.
Nou mooi niet dus en zonder moederbord is het erg lastig computertje bouwen...
19Ik heb dat "gemist" een keer gehad en daarna ben ik 't zelf op het depot bij Schiphol gaan ophalen.
20Heb ook zeker wel goede ervaringen met DHL. Betreft DHL Express. Van China tot voor me deur over het weekend in 2 dagen! De dienst DHL Parcel is de FC Knudde tak van het bedrijf ..