Hij smaakte dan iig veel beter . Nog steeds geen koning in de cappuccino maar als espresso/americano prima te pruimen.

Absoluut! Ook een opvallend grote sweetspot waarbinnen hij lekker is zonder karakteristieken van onder/over-extractie te vertonen. De Ethiopiër daarentegen..robertp schreef:Blommers: Kenya Kirinyaga Thimu #24
Weer heel erg onder de indruk.
Zowel met de v60 (papier en katoen!) en uit de aeropress echt heerlijk.
Die drinken we op het moment ook, zeer lekker. Zowel uit V60, Aeropress en de Trinity OneFisherman schreef: ma 22 jun 2020, 14:10Absoluut! Ook een opvallend grote sweetspot waarbinnen hij lekker is zonder karakteristieken van onder/over-extractie te vertonen. De Ethiopiër daarentegen..robertp schreef:Blommers: Kenya Kirinyaga Thimu #24
Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
Hmm die ga ik de volgende keer ook eens proberen. Mijn voorkeur bij v60/filter is toch wel bonen uit Afrika.robertp schreef: ma 22 jun 2020, 13:52 Blommers: Kenya Kirinyaga Thimu #24
... valt hier heel goedFisherman schreef:De Ethiopiër daarentegen..
Ik zeg niet dat ie vies is hèswimmer schreef:... valt hier heel goedFisherman schreef:De Ethiopiër daarentegen..
Lekker fris & toch complex zowel uit de Aeropress als ook de Delters (daar nog iets transparanter). Maar ook als espresso heus niet te versmaden