Zoek een koffieboon met zachte zoete smaak
1Ik ben op zoek naar een koffieboon met een zachte en zoetige smaak. Niet de bittere. Ben ook een totale leek in dit gebeuren.
Hangt ook af van je maler, machine en vaardigheid.Ellen! schreef: vr 03 jul 2020, 02:00 Ik ben op zoek naar een koffieboon met een zachte en zoetige smaak. Niet de bittere. Ben ook een totale leek in dit gebeuren.
Een volautomaat dus. Dan zou ik gaan voor een goede blend van wat mooie traditionele branding. Mogelijk dat je de huisblend van Hoofdkwartier lekker zult vindenEllen! schreef: do 02 jul 2020, 21:39 Nivona gaat het waarschijnlijk worden, 700 of 800 serie, ben ik nog niet uit. Jura niet, ik vind een vaste zetgroep, die ik niet kan reinigen gewoon geen fijn idee.
in een eerste bericht reclame maken -- is dat spam of echt enthousiasme?VerseKoffieboon schreef: do 09 jul 2020, 09:52 Laatst heb ik ze getrakteerd op een zak versgebrande "XXX
Mooiste reactie kwam van mijn vader die normaal 3 zoetjes in zijn espresso doet. "Laat die zoetjes maar zitten, ik vind dit zo al heerlijk".