Kinu M47, waar te koop?

1
Dag allen, een nieuwkomer op het forum hier!

Ik heb sinds kort een Flair Classic en gebruik hiervoor mijn oude Baratza Encore (welke ik ook gebruik voor Aeropress en Chemex), maar ik wil graag een overstap maken naar een staploze handmaler. Ik lees erg goede verhalen over de Kinu M47 en zou graag een Simplicity of Phoenix aanschaffen. Echter, het is me tot nu toe niet gelukt om een webshop of fysieke winkel te vinden binnen Nederland (of Europa met degelijke verzending naar Nederland) die ze verkoopt. Heeft iemand hier wellicht tips?
Profitec GO | Kinu M47 Phoenix | V60/Chemex/CleverDripper/Aeropress | Baratza Encore

Re: Kinu M47, waar te koop?

3
Ik had ook even gekeken en zag dat artikelen op pre order staan en in dollar. Dus heb het even nagevraagd bij Christian.

Ik kreeg te horen dat ze momenteel werken aan de webshop en orders via de mail gaan voor Europa. Je kunt hem mailen en bestellen via Invoice@kinugrinders.de

Succes!
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Re: Kinu M47, waar te koop?

4
bobbee schreef: do 16 jul 2020, 22:10 Ik had ook even gekeken en zag dat artikelen op pre order staan en in dollar. Dus heb het even nagevraagd bij Christian.

Ik kreeg te horen dat ze momenteel werken aan de webshop en orders via de mail gaan voor Europa. Je kunt hem mailen en bestellen via Invoice@kinugrinders.de

Succes!
Kijk eens, dat is goede informatie. Hartelijk dank!
Profitec GO | Kinu M47 Phoenix | V60/Chemex/CleverDripper/Aeropress | Baratza Encore