Als je het leuk vind kun je bij ons (Het Hoofdkwartier in Amstelveen) zowel de Specialita als de Mara X eens in het echt komen bekijken.
Ik zal eerlijk zeggen, ik vond de Mara X op de studio foto's ook helemaal niet zo mooi. Maar toen ik de eerste echt uit de doos haalde ging ik om. Kopen van plaatjes is moeilijk!
Re: Een doorstarter met adviesbehoefte
32Inderdaad. Een beoogde machine life aanschouwen en testen is de way to go!
Op die manier kom je er als beste achter of de machine je bevalt en past bij je wensen en behoeften.
Doen dus!
Op die manier kom je er als beste achter of de machine je bevalt en past bij je wensen en behoeften.
Doen dus!
Espresso: Elektra MCAL / Olympia Cremina '82 / Cafelat Robot / Niche Zero / Eureka XL
Filter: Hario V60 / Chemex / Delter / Melodrip / Comandante MK3 Nitroblade / MK Vario + Ditting steel burrs
Filter: Hario V60 / Chemex / Delter / Melodrip / Comandante MK3 Nitroblade / MK Vario + Ditting steel burrs
33@pti
Dat stond dus op mijn lijstje, had jullie tijdje geleden al bijna een mail gestuurd, ik woon in Amsterdam dus dat is goed te doen, of de een of andere manier heb ik dat laten liggen, misschien toch maar doen
Dat stond dus op mijn lijstje, had jullie tijdje geleden al bijna een mail gestuurd, ik woon in Amsterdam dus dat is goed te doen, of de een of andere manier heb ik dat laten liggen, misschien toch maar doen
34Met de interessante locatie, de vintage machines en de branderij sowieso een must see plek!
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
35Kan dat alleen op afspraak of kan je random binnenvallen?fransg schreef:Met de interessante locatie, de vintage machines en de branderij sowieso een must see plek!
Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
36Bij de oosterburen wordt eentje tweedehands verkocht voor € 330,- ...KoffieCato schreef:ok, dus die Eureka Specialita is echt goed, want scheelt idd heel veel in geld, top doe ik die
dank maar weer, zo kom ik er wel
https://www.kaffee-netz.de/threads/eure ... om.131266/
:: Dallacorte mini E4 plus :: Lagom P64 :: Ceado E37S (te koop) :: Mahlkönig Vario 2. gen steel burrs :: Haus & Feldgrind :: Hario V60 & Delter Coffee Press & Aeropress & Kalita & Karlsbader Kanne ::
37Blij te horen heb ik aangekocht ( Eureka Mignon Specialitaen) zou maandag onderweg moeten zijn.bvds schreef:Is geen slechte maler maar voor een heel klein beetje meer koop je een Eureka Atom met Mythos burrs. Die is toch echt een stuk beter.
Die veel goedkopere Eureka Specialita doet niet of nauwelijks onder qua maalsel en is bovendien een stuk sneller.
Nu nog een machine!
ik ben opzoek naar een Rancilio Silvia.
Het is interessant lezen hier. Maar ik blijf bij mijn gedacht van Silvia.
Verstuurd vanaf mijn GM1903 met Tapatalk
38Ik heb 1 besteld op koffiewarenhuis.nlKoffieCato schreef:ok, dus die Eureka Specialita is echt goed, want scheelt idd heel veel in geld, top doe ik die
dank maar weer, zo kom ik er wel
Is nu 4%korting plus ook een gratis bonenpack.
https://www.koffiewarenhuis.nl/categori ... ers/eureka
Verstuurd vanaf mijn GM1903 met Tapatalk
39even bellen is wel handig -- men is er niet altoosgilleko B. schreef: vr 24 jul 2020, 10:18Kan dat alleen op afspraak of kan je random binnenvallen?fransg schreef:Met de interessante locatie, de vintage machines en de branderij sowieso een must see plek!
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
40Neem dan contact op met Peter de Goede van www.ranciliosilvia.info.Nu nog een machine! AfbeeldingAfbeelding
ik ben opzoek naar een Rancilio Silvia.
Het is interessant lezen hier. Maar ik blijf bij mijn gedacht van Silvia. Afbeelding
Hij heeft altijd mooie exemplaren staan. Van gereviseerde oudjes tot bijna nieuwe machines. En met een beetje tuning een goede betrouwbare machine. Zaken als een EX4 pomp met demper en een PID voegen heel veel toe.
Espresso: Elektra MCAL / Olympia Cremina '82 / Cafelat Robot / Niche Zero / Eureka XL