Re: Het grote broodbaktopic voor koffie drinkende broodbakkers.

3133
cremalover schreef: di 28 jul 2020, 15:17 Foodsafe plastic?
Materiaal: PLA = Poly Lactid Acid of te wel ketens van melkzuur. Biologisch afbreekbaar eveneens.

Of de gele kleurstof eetbaar is weet ik niet, maar het deeg is slechts heel kort ermee in aanraking.

Op mijn in de winkel aangeschafte schrapers staat ook niet war erin zit...

En de knalgele schrapers zijn ook allereerst 'gewoon om te hebben' ;-)
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

3135
Ook een TV is biologisch afbreekbaar alleen dat duurt waarschijnlijk 200 jaar. Hoe kwalificeer je biologisch afbreekbaar. Maar mag de pret niet drukken, is een retemooie schraper.

Zonet 1 kilo Papuaanse bonen wederom besteld bij het Hoofdkwartier. Zoete vet volle chocoladebom die erg lang op de tong blijft liggen en dus ook niet vlug afbreekt en daardoor extra lekker.

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk

3136
fransg schreef: di 28 jul 2020, 15:48
cremalover schreef: di 28 jul 2020, 15:17 Mijn broer is aan zijn Spitfire bezig.
Prachtig! Super licht zo te zien. en een fijne drone om hem van dichtbij in full flight te filmen.

Schermafbeelding 2020-07-28 om 15.48.36.png
Zelf geprintte flexibele cameramount om zijn printprocessen in de printkamer vanuit de huiskamer 24/7 gade te slaan zonder zelf fysiek in de printkamer te vertoeven.