Ook hier geldt weer, voorkomen is beter dan genezen. Bijvoorbeeld door middel van de inmiddels beroemde antikalkzak. De antikalkfiltertjes die je aan de waterslang prikt mag natuurlijk ook. Die moet je (schrik niet) elke maand wisselen.

Op Android werkt de vergroting wel.fransg schreef:Wow... dat is een hele massa kalk...
De foto's lijken maar heel klein, als ik de 'aanklik' worden ze niet groter, klopt dat?
gilleko B. schreef: di 11 aug 2020, 22:15Op Android werkt de vergroting wel.fransg schreef:Wow... dat is een hele massa kalk...
De foto's lijken maar heel klein, als ik de 'aanklik' worden ze niet groter, klopt dat?
De foto's staan op Tapatalk, en als je binnen die sferen verkeert kun je die dan makkelijker zien, maar het forum zelf is te vinden op www.koffiepraat.nl in een gewone web browser. De Tapatalk app zuigt zich vast op het forum en gebruikt die informatie om mensen binnen de app de ervaring te geven dat ze op het forum zijn. Heel griezeliggilleko B. schreef: di 11 aug 2020, 22:49 Excuus Frans maar zonder tapatalk kan ik toch niet het forum in? Mij bekruipt het gevoel dak een enorme noob ben met dat slimme android gelul van mij
Terug naar “Restaureren/Reviseren Espressomachines”