Re: Mooie cappuccino kopjes

3
Welke ik erg mooi vind en op mijn verlanglijstje staan is de Walkure Rossi kopjes. Frans heeft die dacht ik. Echter zijn ze voor een kleine oplage niet zo makkelijk te vinden en best aan de prijs. Of iemand moet een goed adres weten

De Ancap heb ik op dit moment. Is ook wel voor wedstrijden gebruikt. Hebben een goede dikte en ronding van binnen voor latte art. Al denk ik dat dit niet uitmaakt wanneer je meer ervaren bent met schenken. Maar kwalitatief goed, wel saai vergeleken met de Walkure Rossi

5
Het is maar een gedachte: Het zou verplicht gesteld moeten worden dat als er een model kopje genoemd wordt er een afbeelding bij geplaatst moet worden. ;)
Machine voor mijn vrouw: QuickMill Aquaviva. Kantoor: Rancilio Silvia PdG V2 en La Pavoni Europiccola, Molen: Mini Mazzer & Mazzer Major.

9
Mooie plaatjes, ook weer het draadje van RexManning bekeken en ik ga een dezer dagen de kringloop bezoeken. met dank aan cremalover.
Machine voor mijn vrouw: QuickMill Aquaviva. Kantoor: Rancilio Silvia PdG V2 en La Pavoni Europiccola, Molen: Mini Mazzer & Mazzer Major.