[VERKOCHT] - Quickmill 3000 €200

1
Dag allemaal. De Quamar is zojuist naar een nieuw baasje verhuisd, nu de Quick nog :)

Mijn Quickmill 3000
€200,-
Af te halen in Haren, Groningen.

Bouwjaar 2006
In goede en gebruikte staat, regelmatig goed onderhouden. Nooit problemen gekend, een betrouwbaar apparaat.
Ik heb mijn trouwe vriend gekocht in 2010 van een dame die er een soort water van maakte met voorgemalen espresso van de supermarkt en het plastic schepje. Na een grondige schoonmaakbeurt die verrassend eigenlijk niet zo nodig was, heb ik 10 jaar in volle tevredenheid gebruik gemaakt van mijn Quick. Om de week de zetgroep netjes schoongemaakt, waar ik altijd een reservesetje onderdelen voor gebruikte om steeds om te wisselen. Ik heb de Quick nooit gebruikt om melk te stomen en vermoed dat de pakking daarvan wel als eerste aan de beurt is bij een volgend onderhoud, dat mag vast na 14 jaar. Voor de rest: werkt het alsof het nieuw is.

Inclusief:
- 2 filterhouders, enkele en dubbel uitloop - Met veer, dit zijn mooie zware upgrades van de standaard portafilters.
- filterbakjes voor 1 en 2 espresso met losse koffie
- extra filterbakje voor ese servings
- dunne schroef om ook te gebruiken voor ese servings
- reserve onderdelen (zeef, ring, etc.)
- kassabon
- gebruiksaanwijzing
- certificaat
Laatst gewijzigd door RexManning op ma 12 okt 2020, 20:22, 1 keer totaal gewijzigd.
| ECM Synchronika | Kwast | Water | Rennie | Harkje | Niche Zero|