Re: Een goede deal.

18

cremalover schreef:
Dirk483 schreef: za 03 okt 2020, 19:40
cremalover schreef: za 03 okt 2020, 19:27 Bij nieuwaankoop in winkel handel ik altijd.
Ik verwacht korting en service. Lijkt me normaal.
Dat bedoel ik dus. Watschat jij als haalbaar bij een 2k machine?
Geen idee.
Ik vraag mij af of iemand zicht heeft op dit percentage. Mogelijk degenen die in de handel zitten wel. Alleen zou ik dat niet delen wanneer ik hun was. Ik kan mij ook voorstellen dat er prijs afspraken zijn met fabrikanten. Misschien is het interessanter om te weten wat je zelf voor een machine over hebt. Vanuit dat gegeven rond bellen of er een passende aanbieding is. En stel dat iemand zegt dat het percentage 5% is. Wat heb je daaraan? Dan nog zegt dat niet dat ieder bedrijf bereid is om deze korting te geven.

19
Marcje schreef: zo 04 okt 2020, 01:15
cremalover schreef: za 03 okt 2020, 21:45
Nee hoor.

Ik zag een draadje op HB van iemand die een Pompei ging aansluiten (met jou als deelnemer) en daar zag ik een rotatiepomp tussen de tank en de boiler, vandaar. Hoe moet je de boiler vullen bij die van jou?
Erzijn er die een Flojet gebruiken. Externe watertsank. Heb ik me nooit in verdiept. Ik vermoed dat er een pomp bij nodig is.
Maar een Pompei is een 100% horecamachine die van 1 tot 5 groeps leverbaar zijn.
Boiler wordt gevoed vanuit de waterleiding.
Als de voeler geen water voelt wordt een magneetklep geopend en stroomt water met leidingdruk de boiler binnen.
Zelfde als bij mijn Strega destijds.

20
cremalover schreef: Erzijn er die een Flojet gebruiken. Externe watertank. Heb ik me nooit in verdiept. Ik vermoed dat er een pomp bij nodig is.
Maar een Pompei is een 100% horecamachine die van 1 tot 5 groeps leverbaar zijn.
Boiler wordt gevoed vanuit de waterleiding.
Als de voeler geen water voelt wordt een magneetklep geopend en stroomt water met leidingdruk de boiler binnen.
Zelfde als bij mijn Strega destijds.
Een flojet is niet meer of minder dan een pomp die aanslaat bij een drukval in de leiding. De modernere machines hebben een voeler icm met een magneetklep. De oudere machines hebben een handvulling en geen electronica als zodanig...
Cheers, TY
-------------------------------------------------------
Let's gobblefunk