Scherp @Marcje, heel scherp

.
Nog een vraag voor de kenners. Als ik mijn afspraak maak bij Casa Barista dan wil ik eigenlijk wel al een idee hebben wat voor maler ik zou willen zetten bij zo'n Brezzera. Ik zie me wel met zo'n hendelmachine werken. Hij komt in de spreekkamer dus dan staat de wederpartij die komt onderhandelen meteen 1-0 achter op het moment dat ik daar een perfect shotje uit haal. Advocatuur is voor een deel ook show immers...
Maler vind ik moeilijker. Ik zag de filmpjes van James Hoffman over de Niche grinder en die spreekt me qua model wel aan, maar is niet meer verkrijgbaar en wordt ook niet door CasaBarista geleverd. Alles bij 1 winkel vind ik gewoon fijn en dat geeft me de mogelijkheid de maler met de verkoper in te stellen met welke koffie dan ook zodat ik het proces kan zijn met de apparatuur die ik geleverd krijg. Welke maler die ze bij CasaBarista hebben zou mijn aandacht verdienen? Ook hier zou gemak de mens moeten dienen: dus goed instelbaar dat er iedere keer dezelfde hoeveelheid uitkomt en ook zo min mogelijk rommel, dus netjes in het filter.
Stiekem nog een laatste vraag. Ik wil de apparatuur ergens op gaan zetten. Ik denk aan een stuk keukenblok of iets dergelijks, zijn er speciale koffietafels/barista tafels voor je apparatuur misschien zelfs met een uitklaplade erin?
Nogmaals dank aan iedereen voor de vriendelijke ontvangst en de hulp.