Wat zou mijn Londinium R kunnen opbrengen?

1
Morgen allemaal,
Ik hoop dat het hier geplaatst mag worden.

Op dit moment overweeg ik een Londinium R24 aan te schaffen.
Een en ander afhankelijk van de opbrengst van mijn huidige Londinium R.
Het betreft een Londinium R uit 04-2017 met digital pre-infusion unit in absolute nieuwstaat.
Geen kras te bekennen, zelfs op de driptray niet. (altijd doekje op gelegen)
Gebruikt voor 3 a 4 dubbele espresso's om s'-morgens wakker te worden.
Perfecte machine!

Hij hoeft niet weg maar bij een goed bod stap ik over.

Groet. Rene.
Londinium R, OE Pharos, OE Lido, Bacchi, Portaspresso HC , Portaspresso PG, Portaspresso HG, Mahlkonig K30 vario, IKawa Pro etc, Acaia Lunar en Pearl, Chemex etc.

Re: Wat zou mijn Londinium R kunnen opbrengen?

4
Ja dat lijkt mij ook redelijk.

Bij een Londinium is aantrekkelijk dat de support ook bij tweedehands aanschaf uitstekend blijft via de website van Londinium.

De vraag is ook, wil je 'm voor een wat lager bedrag snel kwijt aan iemand die er super enthousiast over is en zichzelf verder wel redt, of het onderste uit de kan van iemand die het apparaat grondig uit mekaar wil zien of in de weken na de overname nog vaak contact zal zoeken in verband met allerlei vermeende issues (eigen onhandigheid) en begeleiding bij het maken van de gedroomde godshot-espresso.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

9
Het is inderdaad puur een geluidsproductie ding. Het is wel grappig, toen de r24 net uitkwam poste Frans een mooie side-by-side video van de twee. Mijn eerste opmerking na het bekijken van de video's was dat ik niet zo goed begreep waarom de stap van 12V naar 24V zo wenselijk was.
Toen Frans mij erop attendeerde, dat ik de video mogelijk zonder geluid had bekeken, steeg het schaamrood mij snel naar de kaken..

[youtube]http:/www.youtube.com/watch?v=mSMlAXtMMLo[/youtube]

10
Met de app heb je op de LR24 ook wat meer mogelijkheden, zoals het vanaf lokatie elders aan en uit zetten van de machine, het bepalen hoe laat de machine normaal gesproken aan en uit moet. Dit naast het instellen van de pre-infusie druk wat bij de andere ook al kan.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino