Beste Allemaal,
Ik ben Jaron, 36 jaar oud. Woon in Amsterdam met mijn vrouw en dochtertje. Sinds ik in 2004 negen maanden in Rome heb stage gelopen ben ik gek op espresso en zo af en toe een cappuccino. Sinds twee jaar wat serieuzer bezig met een dual boiler en afgelopen week een ECM Synchronika icm Eureka atom 75 uitgepakt.
Heb momenteel ook een splinternieuwe Atom 65 in gesloten doos te koop staan voor 649 euro (gevalletje ik kan niet kiezen, slechte voorraden en uiteindelijk toch voor de 75 gaan
Hoop komende periode ook bij te kunnen dragen aan het forum.
Re: Even voorstellen
2Welkom,
Veel plezier hier.
Veel plezier hier.
Machine voor mijn vrouw: QuickMill Aquaviva. Kantoor: Rancilio Silvia PdG V2 en La Pavoni Europiccola, Molen: Mini Mazzer & Mazzer Major.
3Welkom Jaron.
:: Dallacorte mini E4 plus :: Lagom P64 :: Ceado E37S (te koop) :: Mahlkönig Vario 2. gen steel burrs :: Haus & Feldgrind :: Hario V60 & Delter Coffee Press & Aeropress & Kalita & Karlsbader Kanne ::
4Welkom hier!
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
5Hé Jaron, welkom.
Gr, Guido
La Pavoni Professional, Moccamaster, Bialetti Moka Express, Chemex, AeroPress, Kinu M47, Eureka Atom 60
La Pavoni Professional, Moccamaster, Bialetti Moka Express, Chemex, AeroPress, Kinu M47, Eureka Atom 60
6Mooie spullen Jaron, tweede molen erbij is handig hoor, de een voor het hele gezin voor de koffie voorzien van melk , de ander voor papa zodat hij met zijn espresso's kan aanklooien!.
7Haha, weet je dat ik daar serieus over heb zitten denken? maar wordt wel heel gortig dan...
8Doen wat je denkt kan heel mindfull uitwerken voor je sociale omgevingJ-ron schreef:Haha, weet je dat ik daar serieus over heb zitten denken? maar wordt wel heel gortig dan...