Re: Wat drink je nu?

2293
Willemduijv schreef: do 24 dec 2020, 16:53 Roaster special van het Hoofdkwartier. Ik ben nog een beetje aan het finetunen met de robot. Erg leuk om te doen.

Kopje van studio Juud via Etsy gekocht. Handgebakken in Utrecht.
Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn CLT-L09 met Tapatalk
Wat is roasters special? Samenstelling?

Ik drink trouwens cuba. Van hoofdkwartier
Faema Lambro - Mazzer Major E

2297
Na een eerdere teleurstelling nu Colombia Supremo van Brandmeesters in de Kalita Wave. Erg lekker!
Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-T720 met Tapatalk

Terug naar het Filter, Moccamaster, Hario, Brewista, Comandante
Op de kast staat Ascaso, La Pavoni, AMA Milano, Bialetti en Peugeot

2298
Tim Wendelboe - Los Pirineos Pacamara
24g in 360g out bij 88°
80g bloom en na 40sec langzaam in cirkeltjes opschenken. Geen stir. Geen swirl. Rustig.

Oorverdovend lekker! :D

:: Dallacorte mini E4 plus :: Lagom P64 :: Ceado E37S (te koop) :: Mahlkönig Vario 2. gen steel burrs :: Haus & Feldgrind :: Hario V60 & Delter Coffee Press & Aeropress & Kalita & Karlsbader Kanne ::

2299
de cuba van hoofdkwartier, echt een van mn favo bonen... Gaat niet vervelen.. heerlijke zowel met als zonder melk

Je merkt bij deze koffie (ik iig) dat je echt verschil proeft hoe je de melk doet... doe je de melk redelijk dan overheerst een zware smaak. doe je de melk perfectheeft de koffie die soft touch.. heerlijke..
Londinium L R 24 + Niche zero - volg me op insta: barista_yous (als je tips heb voor mijn insta altijd welkom)

2300
Zoëven twee dames vanuit Amstelveen ontvangen, dat wordt een trio met ene Angry en ene Black Betty. Die twee schijnen je in oraal opzicht tot eenzame hoogte te brengen. Ten behoeve van het naspel en voor een frisse nasmaak in de mond een eclair tot nagenieten. Ik hoop dat ik mijn bevindingen kan na vertellen.
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding