Re: Niche Zero Grinder

661
Ze zeggen niet expliciet dat zij zelf al BTW rekenen en blijven vragen maar impliceren het wel, ze zien de verkoopprijs (inclusief VAT) als wereldwijd?

Dat verbaast mij. Londinium vraagt geen dubbele BTW bijvoorbeeld.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

664
De B. Cormorant schreef: vr 08 jan 2021, 21:40 Mooie extra winstmarge voor hen. Niet correct dat ze voor de UK de retail prijs incl btw zien en voor de rest vd wereld excl btw. Zegt veel over het bedrijf.
Ik denk eigenlijk dat het geen slechte wil is maar administratieve onhandigheid. Ze gebruiken ook nog steeds de kickstarter site als webwinkel. Wellicht zijn ze niet eens in staat het zelf helemaal anders te regelen.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

665
Kan idd zo zijn maar dan hebben ze snel veel te leren. Ik had hen een bericht gestuurd over dat stukje, ze waren snel om te antwoorden dat ze de 499£ aanbieden voor de hele wereld maar op mijn antwoord met de opmerking vd incl-excl en geen btw verschuldigd op export naar de rest vd wereld bleef het ineens heel stil. Ik ben benieuwd

669
Ze moeten gewoon de prijs omhoog gooien incl BTW wegens hogere inkoopprijs onderdelen ofzo en dan buiten GB excl btw verkopen. Dan zijn ze er ook!
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’