Re: daarom heb ik nog maar een kruisband
2Au
Ik hoopte zo dat het op het eind zou lukken!
Ik hoopte zo dat het op het eind zou lukken!
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
3Bleek achteraf een kapotte bobine te zijn.Ook al weer jaaaaare geleden.Word oud.
4Die ken ik nog!
MF tijd.
Mooi man, gewoon weer rijdend maken dit jaar!
MF tijd.
Mooi man, gewoon weer rijdend maken dit jaar!
dus...
5Man man man wat heb ik mezelf vervloekt de eerste weken dat ik op een DR500s uit 1983 reed. Enkele malen bijna over het stuur geslingerd, af en toe een lelijke terugslag tegen de knie. Totdat ik eindelijk door had hoe je precies kon voelen in welke slag de zuiger stond, daarna was het altijd met een schop lopen.
Maarja, eencilindertje, 500cc én een automatische kleplichter, kinderspel in vergelijking met deze jongen!
Maarja, eencilindertje, 500cc én een automatische kleplichter, kinderspel in vergelijking met deze jongen!
6Een nieuwe HD start ook niet hoor, als ik het geluid bij mijn buren moet geloven. Dan maar liever mijn BMW R69/S
Machine voor mijn vrouw: QuickMill Aquaviva. Kantoor: Rancilio Silvia PdG V2 en La Pavoni Europiccola, Molen: Mini Mazzer & Mazzer Major.
7Nu weten we in elk geval hoe dat er bij cremalover thuis aan toe gaat. Werkt het niet, dan 'is het kreng te koop hè'.
Prachtig!
Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
Prachtig!
All things filter - Fortefied Mahlkönig Vario Steel Burrs & Comandante C40 - Doet u mij maar een met de hand gebrouwen bakkie.
8Bij grote voorwerpen.Fisherman schreef: ma 18 jan 2021, 13:47 Nu weten we in elk geval hoe dat er bij cremalover thuis aan toe gaat. Werkt het niet, dan 'is het kreng te koop hè'.
Prachtig!
Alles onder kilo eindigt in de vijver.
9Leuk magneetvissen daar, zo te horen!cremalover schreef:Bij grote voorwerpen.Fisherman schreef: ma 18 jan 2021, 13:47 Nu weten we in elk geval hoe dat er bij cremalover thuis aan toe gaat. Werkt het niet, dan 'is het kreng te koop hè'.
Prachtig!
Alles onder kilo eindigt in de vijver.
All things filter - Fortefied Mahlkönig Vario Steel Burrs & Comandante C40 - Doet u mij maar een met de hand gebrouwen bakkie.
10Gr, Guido
La Pavoni Professional, Moccamaster, Bialetti Moka Express, Chemex, AeroPress, Kinu M47, Eureka Atom 60
La Pavoni Professional, Moccamaster, Bialetti Moka Express, Chemex, AeroPress, Kinu M47, Eureka Atom 60