1.
2.
3.
4.
5.
6. (Finale)
Ultimate Grinder Showdown 2021 (by James Hoffmann)
1
Laatst gewijzigd door Koffiekoffietijd81 op za 30 jan 2021, 18:23, 6 keer totaal gewijzigd.
we tigers schreef: do 28 jan 2021, 08:46 Ik was maandag ook begonnen met trouw kijken. Ik vind zijn video's altijd wel leuk om op te hebben staan op mijn telefoon als ik 's ochtend zelf cappuccino voor mijn vrouw en mij aan het maken ben. Nog een paar grote, idioot dure malers te gaan. Ben benieuwd.
Heb hem onlangs een dagje te leen gehad. Hele toffe maler. Die unimodale schijven doen het goed voor zowel light roast espresso als filter.Zo groot is de Lagom niet hoor
Ik heb, toen ik eens geen statief bij me had, een gleuf in een appel gesneden en de telefoon daarin gestoken, vervolgens de onderkant van de appel zo afgesnejen dat de telefoon in de juist hoek stond.swimmer schreef: do 28 jan 2021, 15:16 Hmmm dat vind ik nogal lastig zonder fatsoenlijk equipment ... met de ene hand het telefoon vasthouden en met de andere hand tweehandige handelingen verrichten lijkt nogal klunzig en eigenlijk geen optie![]()
fransg schreef: do 28 jan 2021, 15:19Ik heb, toen ik eens geen statief bij me had, een gleuf in een appel gesneden en de telefoon daarin gestoken, vervolgens de onderkant van de appel zo afgesnejen dat de telefoon in de juist hoek stond.swimmer schreef: do 28 jan 2021, 15:16 Hmmm dat vind ik nogal lastig zonder fatsoenlijk equipment ... met de ene hand het telefoon vasthouden en met de andere hand tweehandige handelingen verrichten lijkt nogal klunzig en eigenlijk geen optie![]()
Terug naar “Koffiemolens & malers”