Zoals al elders in het forum aangegeven doe ik mijn Pavoni weg. Betreft een pré-millenium uitvoering.
Ze is afgelopen september gekocht bij Max Leva, Pavoni fanaat die bekend staat om zijn opgeknapte Pavoni's. Die heeft deze ook voorzien van een drukmeter.
Sindsdien altijd gebruikt met water uit een Brita waterkan. Die kun je er ook bij krijgen.
Naderhand nog een naked portafilter en IMS filterbakje bij hem aangeschaft. Dat krijg je er ook bij.
Stoomknopje heb ik laten vervangen door een 1-gaats uitvoering, om beter te kunnen opschuimen. Originele 3-gaats zit er ook bij.
Verder nog een tamper, opzetstukje om direct in het bakje te kunnen malen en wat extra filterbakjes. Een chromen deksel voor de lekbak en een distribution tool om supergemakkelijk een rechte puck te krijgen.
Kan natuurlijk uitgebreid bekeken worden en zal er dan ook een espressootje mee maken.
Gaat alleen weg in 1 koop. Staat ook op marktplaats.
Wil er 400 voor hebben. Met alle extra’s heb ik afgelopen september zo’n 600 voor betaald.
[verkocht]TKA La Pavoni Europiccola met extra’s
1
Laatst gewijzigd door Brahimski op vr 19 feb 2021, 18:04, 1 keer totaal gewijzigd.