Ziet er veelbelovend uit.
Prijsknaller.
Re: G-IOTA Espresso grinder -> Niche Zero z'n (nog onbekende) concurrent?
152Van het Engelse forum, ziet er een pak beter uit moet ik zeggen
Is kennelijk een custom upgrade op Alibaba. Ik wil niet die discussie terug op gang trekken maar ziet er goed uit en hopelijk neemt Homebarista deze ook op
Is kennelijk een custom upgrade op Alibaba. Ik wil niet die discussie terug op gang trekken maar ziet er goed uit en hopelijk neemt Homebarista deze ook op
153‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
154https://youtu.be/Y1BFVUzb70UDe B. Cormorant schreef:Van het Engelse forum, ziet er een pak beter uit moet ik zeggen
Ziet er veel beter uit.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
155Heb het net even opgevraagd bij homebarista.be. Volgens mij komen de gekleurde en tweekleurige versies pas in een volgende batch eind april.
Ziet er inderdaad wat stijlvoller uit zo.
Ziet er inderdaad wat stijlvoller uit zo.
Espresso: Elektra MCAL / Olympia Cremina '82 / Cafelat Robot / Niche Zero / Eureka XL
Filter: Hario V60 / Chemex / Delter / Melodrip / Comandante MK3 Nitroblade / MK Vario + Ditting steel burrs
Filter: Hario V60 / Chemex / Delter / Melodrip / Comandante MK3 Nitroblade / MK Vario + Ditting steel burrs
156Dit maakt de keuze weer wat makkelijker. Alleen de wachttijd aanzienlijk moeilijker grrrr hahaha hopelijk word deze versie incl de ander modificatie op de markt gebracht
Verstuurd vanaf mijn KB2003 met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn KB2003 met Tapatalk
157Het lijkt er nu op dat Homebarista_be de 'zeggenschap' heeft gekregen over deze molens in de EU. De naam wordt overal G-Iota en de prijzen mogen nergens lager zijn dan bepaald door homebarista_be.
Dat schrijft de Poolse (winkel-)verkoper die een groupbuy had georganiseerd.
Zwart en Wit 400 Euro, andere kleuren 30 Euro meer (ook die carbonfiber kleur).
Titanium Silver 80 Euro meer.
SSP schijven 240 Euro...
Heb ik hier vandaan: https://forum.wszystkookawie.pl/index.p ... #msg227206
Valuta omgerekend met Google
Dat schrijft de Poolse (winkel-)verkoper die een groupbuy had georganiseerd.
Zwart en Wit 400 Euro, andere kleuren 30 Euro meer (ook die carbonfiber kleur).
Titanium Silver 80 Euro meer.
SSP schijven 240 Euro...
Heb ik hier vandaan: https://forum.wszystkookawie.pl/index.p ... #msg227206
Valuta omgerekend met Google
158Dat "Logo" is wel een beetje armoedig.
159jorgen83 schreef:Dat "Logo" is wel een beetje armoedig.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
160Ik vind het wel uniek
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino