Jah, idee, een E-learning melkgieten. En dan die panda, zwaan of mandril muzikaal benoemen. Ik doe overigens ook maar wat, en wat een beetje lijkt, die post ik dan. Tis net darten, dan gooi je naast het bord, dan precies in het midden, en dan 180. Gewoon blijven pijlen smijten en dan komt het vanzelf.
Re: Latte art fotos
587Het is wonderbaarlijkomeCo schreef:Geen idee hoe ik dit heb gedaan...
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
589Is dat gefotoshopped of is het nu echt?omeCo schreef:Zo beschouw ik het ook graag...
590Ooooh, nu begrijp ik de omschrijving ‘wonderbaarlijk’!! Haha, nee, dit is echt! Voor Instagram heb ik er wel een filter overheen gedaan maar het is niet gefotoshopt.
Ik zal je vertellen hoe dit is ontstaan. Ik heb een oude nespresso staan voor feesten en partijen (want ik ga niet 15 cappuccino’s maken tijdens een feestje). En ik had nog wat decaf cupjes liggen. Mijn vrouw wilde een decaf en ik een ‘metcaf’. Dus de nespresso aangeslingerd, cupje erin, soort van koffie eruit met een licht beige crema. Met m’n Rocket maakte ik een ‘echte’ espresso.
Voor beide drankjes heb ik melk opgeschuimd (dus twee keer opschuimen). De nespresso-cappuccino werd wit, mogelijk door de hele dunne en lichte crema. De ‘echte’ cappuccino kreeg een meer bruine schuimlaag die het negatief leek van de andere, vermoedelijk door de dikkere en donkerder crema.
Dat lukt me nooit meer. Daarom het resultaat maar vereeuwigd.
Ik zal je vertellen hoe dit is ontstaan. Ik heb een oude nespresso staan voor feesten en partijen (want ik ga niet 15 cappuccino’s maken tijdens een feestje). En ik had nog wat decaf cupjes liggen. Mijn vrouw wilde een decaf en ik een ‘metcaf’. Dus de nespresso aangeslingerd, cupje erin, soort van koffie eruit met een licht beige crema. Met m’n Rocket maakte ik een ‘echte’ espresso.
Voor beide drankjes heb ik melk opgeschuimd (dus twee keer opschuimen). De nespresso-cappuccino werd wit, mogelijk door de hele dunne en lichte crema. De ‘echte’ cappuccino kreeg een meer bruine schuimlaag die het negatief leek van de andere, vermoedelijk door de dikkere en donkerder crema.
Dat lukt me nooit meer. Daarom het resultaat maar vereeuwigd.