Zo - de toon is gezet. Dit wordt hier niet erg gewaardeerd
Begin me serieus af te vragen wat hier nog wel wordt gewaardeerd..vond het altijd al een klote forum!
Au revoir!!
Begrijpen wij heel goed. Lijkt mij lastig voor je om ontdekken dat een forum een andere functie heeft dan marktplaats. Dat is namelijk waar jij het forum van de buren en dit forum voor gebruikt. Op misschien één bericht na, zijn het allemaal verkoop berichten.bonanza schreef:
Begin me serieus af te vragen wat hier nog wel wordt gewaardeerd..vond het altijd al een klote forum!
Au revoir!!
Als je je bij een groep voegt is het inderdaad verstandig je te verdiepen in wat daar gangbare omgangsvormen zijn.bonanza schreef: zo 28 feb 2021, 09:36 Begin me serieus af te vragen wat hier nog wel wordt gewaardeerd..
Als je een vreemde taal niet machtig bent kun je vaak beter gewoon in het Nederlands schrijven.
fransg schreef:Als je je bij een groep voegt is het inderdaad verstandig je te verdiepen in wat daar gangbare omgangsvormen zijn.bonanza schreef: zo 28 feb 2021, 09:36 Begin me serieus af te vragen wat hier nog wel wordt gewaardeerd..
Als je een vreemde taal niet machtig bent kun je vaak beter gewoon in het Nederlands schrijven.
Bedoelde je in plaats van "tot ziens" misschien dit:
Wat ook kan, als je het in jouw persoonlijke stijl een beetje plat wil houden:
https://nl.wiktionary.org/wiki/ajuus
Da's nog een milde reactie. Op andere fora die ik ken zou zo iemand een permanente ban krijgen.bobbee schreef: zo 28 feb 2021, 11:25 @bonanza Ik ga hier geen energie insteken. Snel door naar de leuke dingen van het leven.
Toedels.
Haha ja! Ik had als reactie iets kunnen schrijven dat hij zijn kop moet houden en niet zo goedkoop hier moet aanbieden.Dirk Jan schreef:Ik vond het wel een leuke woordspeling met KOP in hoofdletters, daaruit maakte ik op dat er verwezen werd naar jouw koffiekopje, of te wel tas, en nu verwijzend naar een eerder draadje over kopjes en koppen en tassen.
Marc O. schreef:Da's nog een milde reactie. Op andere fora die ik ken zou zo iemand een permanente ban krijgen.bobbee schreef: zo 28 feb 2021, 11:25 @bonanza Ik ga hier geen energie insteken. Snel door naar de leuke dingen van het leven.
Toedels.
Precies, het is nu niet zo dat nu het hele forum op z'n KOP staat. Dus..... KOP op iedereen, we gaan weer verder. Iemand koffie?bobbee schreef: Ik steek liever energie in het behouden van gewaardeerde leden als je begrijpt wat ik bedoel.
Terug naar “Leuk en interessant”