Re: gespot

1311
Als het maar in een glas is ... :mrgreen:
:: Dallacorte mini E4 plus :: Lagom P64 :: Ceado E37S (te koop) :: Mahlkönig Vario 2. gen steel burrs :: Haus & Feldgrind :: Hario V60 & Delter Coffee Press & Aeropress & Kalita & Karlsbader Kanne ::

1315
;-)

en Little Joe, en Pah met witgrijs haar die al een poos weduwnaar was maar er niet aan dácht om te gaan daten.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

1317
bonanza schreef: zo 28 feb 2021, 09:36

Zo - de toon is gezet. Dit wordt hier niet erg gewaardeerd :?

Begin me serieus af te vragen wat hier nog wel wordt gewaardeerd..vond het altijd al een klote forum!

Au revoir!!
:lol: :lol: na 3 berichten in meer dan 10 jaar..... :D
Volhouder hoor! :mrgreen:
Gr, Guido

La Pavoni Professional, Moccamaster, Bialetti Moka Express, Chemex, AeroPress, Kinu M47, Eureka Atom 60

1318
gilleko B. schreef: ma 01 mar 2021, 08:44 Inderdaad Pa werd hij genoemd, en little Joe die later in één van de meest zoetsappige series speelde waar hij naar ik geloof timmerman was met twee dochters en een vrouw.
Kleine huis op de prairie? Ik heb die tv serie niet gezien, wel de hele serie boeken aan mijn dochters voorgelezen vroeger, mooi geschreven en ontroerend. Het 'mooie amerika' van de pionierstijd, grotendeels verzonnen en de massamoord op de oorspronkelijke bewoners verzwegen, maar ja wij hebben onze 'zeehelden' ook verzonnen en de slavenhandel verzwegen.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

1320
upatamby schreef:Leuk allemaal, maar misschien kunnen jullie een aparte nostalgie-thread openen...

Is er misschien een moderator in de zaal?
Ja die is er.

Als het je niet bevalt dan lees je er overheen.

Waarom?
Deze gesprekjes zijn plezierig in een wereld in lockdown vol afstand tot elkaar en vaak zo weer voorbij. Echter, de ergernis die jij eraan beleeft ligt bij jou en duurt langer als je daarvoor kiest.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’