Re: nieuw espressoapparaat
61...sluitringetje?.. komt die erbij? Na ja ik fiets morgen wel even langs ESW, kijken of ze daar ook zo'n tipje hebben en een sluitringetje
La Scala Butterfly A1, Macap M4D
Ik heb juist een 0.35 liter kannetje en overweeg een 0.5 liter kannetje te kopen, omdat ik in de 0.35 de melk niet zo goed kan whirlpoolen. Ik pak steeds vaker de 0.75l met net wat teveel melk, en dat gaat dan (veel) beter, vandaar dat ik juist een 0.5l kannetje wil...klootwyk schreef:Als ik 1 cappuccino maak, heb ik het idee dat m'n kannetje (0,5) te groot is. Het gecontrolleerde is er een beetje af, waarschijnlijk omdat je al vrij snel tegen de bodem aan zit te blazen met zo weinig melk. Slim om een 2e kan te kopen?
Ik heb nu een Motta Europa, dus wil dan eenzelfde bijkopen. Zie afmetingen 0,35L en 0,25L. Wat is wijsheid...
M'n 0,5L zit ik denk ik nog wel een cm of 1,5 a 2 onder het begin van de tuit om 2 kopjes vol te kunnen schenken.
Kan je even laten weten of ze die hebben? Ik wil er ook één. Heb nog geen reactie van espressoparts.com..Scheer schreef:...sluitringetje?.. komt die erbij? Na ja ik fiets morgen wel even langs ESW, kijken of ze daar ook zo'n tipje hebben en een sluitringetje
Nee, ze hebben daar natuurlijk nèt Thanksgiving gehad, dan ligt alles plat.Heb nog geen reactie van espressoparts.com..