Re: G-IOTA Espresso grinder -> Niche Zero z'n (nog onbekende) concurrent?
161Het valt op en blijft hangen. Opdracht volbracht lijkt me
Spannend! Die pre-productie modellen, zijn dat dan andere modellen dan die nu door Homebarista verkocht worden?Pti schreef: Ja, maar ik kan niet meer zeggen dan er al gezegd is. Prijzen en levertijden zijn grotendeels bekend, ik heb vorige week nog contact gehad met Tom die de Europese distributie doet.
Eerst is het wachten tot Bas en ik onze pre-productie modellen ontvangen en kunnen testen. Er komen straks 1600 molens naar Europa, de eerste levering zal gewoon ruim van te voren worden aangekondigd en niemand hoeft zich zorgen te maken over het missen van de boot.
Tot die tijd wil ik geen speculatie of valse hoop de wereld in helpen.
bedankt voor je reactie, ik wacht het afPti schreef: di 09 mar 2021, 11:25 Ja, maar ik kan niet meer zeggen dan er al gezegd is. Prijzen en levertijden zijn grotendeels bekend, ik heb vorige week nog contact gehad met Tom die de Europese distributie doet.
Eerst is het wachten tot Bas en ik onze pre-productie modellen ontvangen en kunnen testen. Er komen straks 1600 molens naar Europa, de eerste levering zal gewoon ruim van te voren worden aangekondigd en niemand hoeft zich zorgen te maken over het missen van de boot.
Tot die tijd wil ik geen speculatie of valse hoop de wereld in helpen.
Terug naar “Koffiemolens & malers”