Zie ik je nu een 2e kopje schenken na je shot? Is die voor de vrouw

Zie ik je nu een 2e kopje schenken na je shot? Is die voor de vrouw
Zo doe ik het ook.fransg schreef: vr 19 mar 2021, 10:40 Nee ik laat wat nog in de zetgroep zit in een opvangkopje die ik daarna leeggooi in de keuken, dan hoef ik niet de lekbak schoon te maken. Ik woon op mezelf dus er is slechts incidenteel een vriendin die ook koffie wil en mijn vorige vriendin dronk uitsluitend thee, waar ze dan wel weer veel verstand van had.
Deze eerste poging liep wat te snel door. Ik wilde de grote gele GRR120 in beeld hebben en zette 'm in een stand die ongeveer wel goed was. Normaal zou iemand voor Instagram etc zoiets een uur lang verfijnen tot het er tegelijk perfect en heel gemakkelijk uitziet, maar 1) daar heb ik geen geduld voor en 2) dan was het zonlicht misschien weer anders.
Ahw OK slim...mn vrouw gelukkig aan de koffie gekregen, toch gezelligerfransg schreef: vr 19 mar 2021, 10:40 Nee ik laat wat nog in de zetgroep zit in een opvangkopje die ik daarna leeggooi in de keuken, dan hoef ik niet de lekbak schoon te maken. Ik woon op mezelf dus er is slechts incidenteel een vriendin die ook koffie wil en mijn vorige vriendin dronk uitsluitend thee, waar ze dan wel weer veel verstand van had.