Ff het verschil metanaloge muziek.
Gewoon. Omdat het zo godsgruwelijk lekker is.
Re: Electronische muzak
33Deze versie vind ik zo schitterend, al vanaf rond 2001 toen ik deze voor het eerst zag op een jazz kanaal op de kabel-tv in België
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
34Wel een benchmark dit album. Wat een samenstelling,.met een Dexter Gordon die constant in zijn improvisaties constant nieuwe dingen deed zonder in herhalingen te vallen, zo razend knap. Mooie persoonlijkheid ook met een enorme lengte en boeiende way of speech.cremalover schreef:Ff het verschil metanaloge muziek.
Gewoon. Omdat het zo godsgruwelijk lekker is.
36Ja mooi.
Pas later hoorde ik dat zusje Carpenter helemaal niet gelukkig was, jammer.
Pas later hoorde ik dat zusje Carpenter helemaal niet gelukkig was, jammer.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
37Gevoelige snaar voor mij. Als ik zei dat die vrouw van eenzame hoogte is, helaas, geweest dancremalover schreef:The Carpenters.
Nog steeds goeeeeed.
iedere keer weer reacties zo van, vind jij dat goed? die brave muziek en zo. Maar haar stem en bereik etc. indrukwekkend mooi.
En idd Frans, die vrouw was ondanks haar enorme talent en rijkdom niet gelukkig. Soms voel ik dat in haar stem.
Re: De nieuwe Lelit Mara X!
38‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
39Eigenlijk had ik de Carpenters helemaal niet zo in het vizier. Bedankt voor deze pointer!
Thuis: Londinium 1P * Weber HG-1
Werk/Vakantie: Aeropress * Commandante C40 * Flair 58
Werk/Vakantie: Aeropress * Commandante C40 * Flair 58
40Conventies zijn er voor de oogklepdragers.gilleko B. schreef: wo 24 mar 2021, 17:29Gevoelige snaar voor mij. Als ik zei dat die vrouw van eenzame hoogte is, helaas, geweest dancremalover schreef:The Carpenters.
Nog steeds goeeeeed.
iedere keer weer reacties zo van, vind jij dat goed? die brave muziek en zo. Maar haar stem en bereik etc. indrukwekkend mooi.
En idd Frans, die vrouw was ondanks haar enorme talent en rijkdom niet gelukkig. Soms voel ik dat in haar stem.
Eet en drink wat je lekker vindt en luister naarwat je mooi vindt.
Als ik naar Lee Morgan of een andere grootheid luister kijkt iedereen me raar aan.Ik luister al een jaar of 35 naar jazz. Vnl hardbop.
Who careswat een ander er van vindt.
Voor de rest veel klassiek en tegenwoordig zelfs disco. In mijn tienerjaren verafschuwde ik het maar de laatste tijd luister ik wel eens naar 70er jaren disco en daar was toch best goeie muziek bij.