Taztu's eerste koffielabel is de Gayo Sumtra Gold. Deze is zonder twijfel een van de beste en smaakvolste ‘Single Origin' koffies ter wereld. Met zijn volle ‘body', lage en zachte ‘acidity' en sterke rijke en kruidige smaak, zit de Gayo Sumatra Gold vol met tonen van donkere chocolade. De koffie groeit op een hoogte van 1200-1600 meter en wordt op volledig natuurlijke wijze verbouwd door kleine lokale koffieboeren. Op hun eigen stukje grond, ook wel ‘Kebun' genaamd, verbouwen en plukken zij hun eigen koffie. De koffielandbouw in de Gayo Mountains kent geen grote plantages, maar bestaat uitsluitend uit ‘Kebuns'. De populariteit en de hoge waarde van hun koffie heeft sterk bijgedragen aan de huidige ontwikkeling en welvaart van de boeren na decennia van civiele onrust in Aceh.
Aanmelden kan hier >>
Re: Taztu Gayo Sumatra Gold
3Idem! Ik hoop ook dat ik er dit keer wel word uitgeselecteerd... Jeroen, wanneer weet je wie mee mag doen?
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder
4Ik heb tot nog toe 6 aanmeldingen, er mogen er nog vier bij wat mij betreft dus...je bent er bij!!Spironski schreef:Idem! Ik hoop ook dat ik er dit keer wel word uitgeselecteerd... Jeroen, wanneer weet je wie mee mag doen?
5Joepie, leuk, bedankt!
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder
Re: GESLOTEN _ Taztu Gayo Sumatra Gold
8Waarom is deze nu gesloten? We moeten toch nog onze meningen gaan geven over de koffie?
9Ja, dat klopt. Jeroen bedoeld met "Gesloten" dat je niet meer kunt aanmelden. De koffie wordt als het goed is vandaag verzonden naar de deelnemers. Ik ben benieuwd naar de reviews.Scheer schreef:Waarom is deze nu gesloten? We moeten toch nog onze meningen gaan geven over de koffie?
Martijn Verhaeg - mountainbike clinic
Cookin' BV - www.cookin.nl
Het weblog voor koffiegekken - www.koffiegek.nl
Het weblog voor theegekken - www.theegek.nl
Horecaondernemer? - www.horecakoffie.nl
Gek van fietsen? www.rideit.nu
Cookin' BV - www.cookin.nl
Het weblog voor koffiegekken - www.koffiegek.nl
Het weblog voor theegekken - www.theegek.nl
Horecaondernemer? - www.horecakoffie.nl
Gek van fietsen? www.rideit.nu
10De koffie is zojuist ontvangen, hartelijk dank.
Ik ben niet thuis maar mijn vrouw belde mij, haar eerste indruk: ruikt heerlijk!
Ik ben benieuwd, wordt vervolgd.......
Ik ben niet thuis maar mijn vrouw belde mij, haar eerste indruk: ruikt heerlijk!
Ik ben benieuwd, wordt vervolgd.......