Niemand die überhaupt een bod wil doen
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Re: Brewista smart scale II
12Ik heb al twee acaia’s
Thuis: Londinium 1P * Weber HG-1
Werk/Vakantie: Aeropress * Commandante C40 * Flair 58
Werk/Vakantie: Aeropress * Commandante C40 * Flair 58
13Ik drie
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
14Dat is er één teveel Frans! Ik heb hier nog wel een kast waar je hem in mag leggen.fransg schreef:Ik drie
On topic: dit is een goede en toegankelijke molen. Zou hem zelf weer kopen wanneer mijn huidige het zou opgeven.
15uhm... molen? On topic?Keyser schreef: ma 05 apr 2021, 20:56Dat is er één teveel Frans! Ik heb hier nog wel een kast waar je hem in mag leggen.fransg schreef:Ik drie
On topic: dit is een goede en toegankelijke molen. Zou hem zelf weer kopen wanneer mijn huidige het zou opgeven.
Ik ben van alles aan het 'opruimen/wegdoen' maar de weegschaaltjes hebben allemaal hun functie. De grote zwarte Acaia is voor portafilter (en voor afwegen graan, en koffiebonen voor&na het branden), de kleine Lunar voor espresso maken en de mini-Cinco voor op reis.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
16Oeps, weegschaal
Men vindt altijd wel een doel voor een weegschaal. Een kleine voor op reis is inderdaad handig
Men vindt altijd wel een doel voor een weegschaal. Een kleine voor op reis is inderdaad handig