Ik ben een liefhebber van de italiaanse keuken en maak al een jaar of 30 mijn eigen pasta.
Netweer wat taglierini gemaakt.
Re: pasta basta
2Heerlijk, ik ook een groot liefhebber. Heb vroeger italiaans gestudeerd en dat heeft mij veel naar Italie gebracht. Het eten en de koffie daar laten je nooit meer los. Hier kook ik ook regelmatig, maar zelf pasta maken heb ik de laatste jaren niet meer gedaan. Ziet er heerlijk uit!
Rocket Cellini Evoluzione V2, Eureka Mignon
4Mooiste taal die er is. Mijn vrouw heeft spaans gestudeerd. Zeg al jaren dat dat de verkeerde keuze was.Joste schreef: za 15 mei 2021, 10:37 Heerlijk, ik ook een groot liefhebber. Heb vroeger italiaans gestudeerd en dat heeft mij veel naar Italie gebracht. Het eten en de koffie daar laten je nooit meer los. Hier kook ik ook regelmatig, maar zelf pasta maken heb ik de laatste jaren niet meer gedaan. Ziet er heerlijk uit!
Maar iets met wereldtaal en zo.
5Prachtig! Leven in het paradijs.cremalover schreef: za 15 mei 2021, 11:08 En al weer op
Spek,champignons,knoflook en parmezaan.
IMG_20210515_105525.jpg
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
6Vind ik ook nog altijd. Maar ben uiteindelijk toch mijn brood gaan verdienen met heel iets anders (HRM). Toch blijven die taal en cultuur nog altijd mijn grote passie.cremalover schreef:Mooiste taal die er is. Mijn vrouw heeft spaans gestudeerd. Zeg al jaren dat dat de verkeerde keuze was.Joste schreef: za 15 mei 2021, 10:37 Heerlijk, ik ook een groot liefhebber. Heb vroeger italiaans gestudeerd en dat heeft mij veel naar Italie gebracht. Het eten en de koffie daar laten je nooit meer los. Hier kook ik ook regelmatig, maar zelf pasta maken heb ik de laatste jaren niet meer gedaan. Ziet er heerlijk uit!
Maar iets met wereldtaal en zo.
7buono buono!cremalover schreef:En al weer op
Spek,champignons,knoflook en parmezaan.