Re: pasta basta

2
Heerlijk, ik ook een groot liefhebber. Heb vroeger italiaans gestudeerd en dat heeft mij veel naar Italie gebracht. Het eten en de koffie daar laten je nooit meer los. Hier kook ik ook regelmatig, maar zelf pasta maken heb ik de laatste jaren niet meer gedaan. Ziet er heerlijk uit!
Rocket Cellini Evoluzione V2, Eureka Mignon

4
Joste schreef: za 15 mei 2021, 10:37 Heerlijk, ik ook een groot liefhebber. Heb vroeger italiaans gestudeerd en dat heeft mij veel naar Italie gebracht. Het eten en de koffie daar laten je nooit meer los. Hier kook ik ook regelmatig, maar zelf pasta maken heb ik de laatste jaren niet meer gedaan. Ziet er heerlijk uit!
Mooiste taal die er is. Mijn vrouw heeft spaans gestudeerd. Zeg al jaren dat dat de verkeerde keuze was. :mrgreen:
Maar iets met wereldtaal en zo.

6
cremalover schreef:
Joste schreef: za 15 mei 2021, 10:37 Heerlijk, ik ook een groot liefhebber. Heb vroeger italiaans gestudeerd en dat heeft mij veel naar Italie gebracht. Het eten en de koffie daar laten je nooit meer los. Hier kook ik ook regelmatig, maar zelf pasta maken heb ik de laatste jaren niet meer gedaan. Ziet er heerlijk uit!
Mooiste taal die er is. Mijn vrouw heeft spaans gestudeerd. Zeg al jaren dat dat de verkeerde keuze was. :mrgreen:
Maar iets met wereldtaal en zo.
Vind ik ook nog altijd. Maar ben uiteindelijk toch mijn brood gaan verdienen met heel iets anders (HRM). Toch blijven die taal en cultuur nog altijd mijn grote passie.
Rocket Cellini Evoluzione V2, Eureka Mignon