Met gepaste tegenzin (sorry ik vind dit soort apparaten niks) vraag ik voor een vriendin waar zij het best terecht kan voor de aankoop van een Juramachine en daaraan verbonden onderhoud. On Vlaardingen zit de Espressofactory verder reikt mijn kennis niet. Het zou fijn zijn als hier een terzakekundig forum lid wijze raad kan geven. Namens haar, alvast bedankt!!!!
Gr Walter
Re: Betrouwbaar adres voor aankoop en/of onderhoud van een Jura masjien
2Hier in Drenthe hebben we in Annen: Espresso Company, Jura service partner en premium dealer. Boek je meteen een leuke overnachting ergens en maak een fijne wandeling door De Strubben-Kniphorstbos.
Machine voor mijn vrouw: QuickMill Aquaviva. Kantoor: Rancilio Silvia PdG V2 en La Pavoni Europiccola, Molen: Mini Mazzer & Mazzer Major.
3Dank D.J. ik.zal het aan haar meegeven! Maar ze woont In Brabant!Dirk Jan schreef:Hier in Drenthe hebben we in Annen: Espresso Company, Jura service partner en premium dealer. Boek je meteen een leuke overnachting ergens en maak een fijne wandeling door De Strubben-Kniphorstbos.
4Mijn advies is zoek een verkoper die zelf ook officieel service partner is. Als je dan onderhoud of reparatie nodig hebt hoeven ze je machine niet op te sturen. Jura is relatief duur en niet altijd even snel, een leverancier die ze zelf open maakt wint dat sowieso.
De enige die ik ken en aan zou willen bevelen is Kookotte in Huizen.
5Dank Pti!!!Pti schreef:Mijn advies is zoek een verkoper die zelf ook officieel service partner is. Als je dan onderhoud of reparatie nodig hebt hoeven ze je machine niet op te sturen. Jura is relatief duur en niet altijd even snel, een leverancier die ze zelf open maakt wint dat sowieso.
6Heb je al geprobeerd om haar een ander merk te laten kopen?
Overigens is hier op het forum een kundig lid die de machines verkoopt en onderhoud.
Username is juraimpressa
Overigens is hier op het forum een kundig lid die de machines verkoopt en onderhoud.
Username is juraimpressa
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
7Thanks zal gaan zoeken. Ik heb niets met die machines, maar ze wil gaar man verrassen. Zijn geen semiautomaat mensen en zullen dat nooit worden ook. Maar vinden bij mij de koffie altijd wel weg lekker. Ze wil af van de nespresso. Dank Bobbee!bobbee schreef:Heb je al geprobeerd om haar een ander merk te laten kopen?
Username is juraimpressa
8Ik bedoel een Delonghi volautomaat bijvoorbeeld of een Saeco. In ieder geval 1 waar je de zetgroep zelf eenvoudig uit kunt halen om schoon te maken. Krups ook niet kopen, ook vaste zetgroep.
Zo'n Jura reinigt de zetgroep zeggen "ze"....ik doe dat liever zelf.
2 jaarlijks onderhoud kost 240 euro als je hem naar Jura opstuurt.
Zo'n Jura reinigt de zetgroep zeggen "ze"....ik doe dat liever zelf.
2 jaarlijks onderhoud kost 240 euro als je hem naar Jura opstuurt.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
Betrouwbaar adres voor aankoop en/of onderhoud van een Jura masjien
9Heb jaren een Delonghi volautomaat gehad en had bij het afscheid, ondanks dat hij nog prima werkte, ruim 25.000 koppen op de teller.
Ik maakte iedere avond de machine en zetgroep schoon, vette zelf regelmatig de onderdelen die wat vet nodig hadden in en liet hem iedere 2 jaar door een monteur van Delonghi een beurt geven. Kosten ongeveer €100,- per beurt.
Machine zette volgens mijn maatstaven toen, lekkere koffie.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Ik maakte iedere avond de machine en zetgroep schoon, vette zelf regelmatig de onderdelen die wat vet nodig hadden in en liet hem iedere 2 jaar door een monteur van Delonghi een beurt geven. Kosten ongeveer €100,- per beurt.
Machine zette volgens mijn maatstaven toen, lekkere koffie.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
10Ik neem aan dat je een relatie met de betreffende monteur had opgebouwd, door een keer voor zijn bus te springen?
Verstuurd vanaf mijn SM-A525F met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-A525F met Tapatalk