VERKOCHT Londinium Compressa

1
Ik heb de machine op 19 november 2020 ontvangen. Per dag 2 a 3 extracties, hij is dan ook in perfecte staat. Ik heb de pistonringen en de groepring vervangen door de siliconen exemplaren van Cafelat. Verkoop wegens niet veel beter dan mijn Lambro die minder diep is en daarom beter in de keuken past. Prijs €2350

Verkocht aan Jeroen! Heel veel plezier ermee.
Laatst gewijzigd door NielsB op zo 22 aug 2021, 12:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Micra&Ultra
Bijlagen

Re: TKA Londinium Compressa

7
De Ultra is uitgerust met 98mm SSP high uniformity schijven. Qua smaak vind ik m niet heel anders dan de EK43 met dezelfde schijven die ik vorig jaar had. Ik vind m wel heel prettig werken. En lekker klein en stil. Dus wel een blijvertje. Binnenkort komen er 80mm Ditting Lab Sweet gietstalen schijven in. Ik zal er dan een topicje aan wijden.

Groet Niels
Micra&Ultra

Re: TKA Londinium Compressa

9
NielsB schreef:De Ultra is uitgerust met 98mm SSP high uniformity schijven. Qua smaak vind ik m niet heel anders dan de EK43 met dezelfde schijven die ik vorig jaar had. Ik vind m wel heel prettig werken. En lekker klein en stil. Dus wel een blijvertje. Binnenkort komen er 80mm Ditting Lab Sweet gietstalen schijven in. Ik zal er dan een topicje aan wijden.

Groet Niels
Super, bedankt, de persoon waar ik de Decent gezien heb heeft er nu 2, 1 met de gewone en 1 met de unimodal schijven. Maar die laatste is net binnen gekomen en hij had nog geen bevindingen hierover