https://youtu.be/36blMvSLG4U
Re: Zijn vrouwen lief?
2Eindelijk iemand die het begrijpt.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
3Mocht nog wel een half uur zo door wat mij betreft!
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
5Sommige dingen mogen niet gezegd worden maar zijn daarom niet minder waar.
Mijn vrouw heeft twee academische titels maar als de afvoer verstopt is staat ze met de handen in het haar. Typisch.
En wie mag het dan weer oplossen? Juist.
De loodgieter.
Mijn vrouw heeft twee academische titels maar als de afvoer verstopt is staat ze met de handen in het haar. Typisch.
En wie mag het dan weer oplossen? Juist.
De loodgieter.
6Precies!
Bij een redelijk recente relatie drupte de douche hinderlijk. Ik ben in het bad gaan douchen om niet het gevoel te krijgen dat ik de douche zou moeten repareren. Daar zijn vaklui voor die de hele installatie meteen vervangen door een betere van een merk dat niet voor een prikkie bij de bouwmarkt ligt.
Bij een redelijk recente relatie drupte de douche hinderlijk. Ik ben in het bad gaan douchen om niet het gevoel te krijgen dat ik de douche zou moeten repareren. Daar zijn vaklui voor die de hele installatie meteen vervangen door een betere van een merk dat niet voor een prikkie bij de bouwmarkt ligt.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
7Alle reacties optellen en resumerend neig ik in afwijking van en ter aanvulling op Bert Klunder tot de volgende vraag: Hoezo zijn ze lief?
8Geweldig ook dat historisch besef van Bert...
Rocket Cellini Evoluzione V2, Eureka Mignon