Re: Bezzera strega

23
Goeie vraag. Ik ken niemand persoonlijk die ze naast mekaar heeft gehad. Mogelijk wel Amerikanen op Homebarista, maar daar gebruiken ze vaak flink doorgebakken bonen en op dat forum is ook veel hype en geposeer dus veel moet je daar met een schep zout nemen.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

24
casper31 schreef: vr 27 aug 2021, 20:32
De B. Cormorant schreef: vr 27 aug 2021, 16:55 En puur uit nieuwsgierigheid, met wat ga je vervangen?
Met een londinium

De strega is mijn eerste liefde, en vanaf dag 1 met liefde behandeld....
Tja geweldige machine, en door de strega heb ik een liefde/hobby gekregen met alles met koffie.
Dus ga ik voor een londinium.

en verkoop ik mijn strega :)
Waarom overgaan tot een londinium?
Bezzera Strega (PSM) / Eureka Olympus 75 Mythos schijven

25
Mag een slotje op verkocht….

Tijd voor een nieuw avontuur, tis mijn eerste liefde en ben helemaal verkocht door deze hobby. Wil eens wat nieuws proberen. En miss een stapje verder
Londinium L R 24 + Niche zero - volg me op insta: barista_yous (als je tips heb voor mijn insta altijd welkom)

Re: wat je krijgt na 15 jaar niks doen.

28
bobbee schreef: zo 29 aug 2021, 21:48 Verkocht aan iemand van het forum?

Helaas heb ik niemand hier blij kunnen maken. Maar iemand van marktplaats. Ook een groot liefhebber van koffir.
Had zelf eerder n strega, is naar een profitec gegaan en miste zijn strega. Dus in goede handen :)
Londinium L R 24 + Niche zero - volg me op insta: barista_yous (als je tips heb voor mijn insta altijd welkom)

Re: wat je krijgt na 15 jaar niks doen.

29
casper31 schreef:
bobbee schreef: zo 29 aug 2021, 21:48 Verkocht aan iemand van het forum?

Helaas heb ik niemand hier blij kunnen maken. Maar iemand van marktplaats. Ook een groot liefhebber van koffir.
Had zelf eerder n strega, is naar een profitec gegaan en miste zijn strega. Dus in goede handen :)
Aah. Ik ken dat gevoel. Die Strega is de enige heks die mag blijven.
Afbeelding

Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!