Re: Toch een beetje keuzestress

11
Tis een

24VDC fluidotech pump

Ik mis wel een kopjes warmer op de r24 (maar er zal vast een oplossing voor zijn zag al iemand met iets custom maxes) hoe doe jij dat frans ?

En ja ik vind als je leest wat zo’n rocket v60 kan dat klinkt geweldig, maar idd t blijft apparatuur…
En dan neig ik tochbweer naar de londinium.

Doel van deze koop is er toch wel 10-15-20 jaar mee te doen ;)

Ik heb nog wel n wens om een keer nog een la pavoni te hebben, maar kreeg al hints dat ik die krijg voor kerst (2e hands boeien!) dus dan ben ik redelijk compleet :)
Londinium L R 24 + Niche zero - volg me op insta: barista_yous (als je tips heb voor mijn insta altijd welkom)

Re: Toch een beetje keuzestress

12
manduca schreef: ma 30 aug 2021, 09:57 Achter Londinium zit een heel support forum (ook grotendeels toegankelijk voor niet eigenaren) en een eigenaar die gewoon met je facetimed (of varianten daarvan) bij problemen. De machines zijn gemaakt zodat je ze zelf kan onderhouden en de service is uitstekend. Alleen de verzendkosten van onderdelen uit Engeland vind ik soms een drempel; die is wel stevig.
Iedere machine kan je zelf onderhouden.

Re: Toch een beetje keuzestress

16
casper31 schreef: ma 30 aug 2021, 11:23
Ik mis wel een kopjes warmer op de r24 (maar er zal vast een oplossing voor zijn zag al iemand met iets custom maxes) hoe doe jij dat frans ?
als je wil, gewoon kopjes erop zetten, evt met microvezeldoekje eronder

maar nergens voor nodig

een goed kopje is van dun materiaal of van isolerend porselein en maakt je koffie niet ineens koud, zorgt ervoor dat je het snel kunt genieten.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino