Re: Toch een beetje keuzestress

81
Leuk en spannend nu, de levering ingeboekt zien, opgehaald door DHL, bij de douane, en dan 'out for delivery'

Kan heel snel gaan maar nu zit het weekeinde er wel tussen. En Reiss in NZ slaapt op dit moment, denk ik.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Re: Toch een beetje keuzestress

83
fransg schreef: vr 03 sep 2021, 11:29 Leuk en spannend nu, de levering ingeboekt zien, opgehaald door DHL, bij de douane, en dan 'out for delivery'

Kan heel snel gaan maar nu zit het weekeinde er wel tussen. En Reiss in NZ slaapt op dit moment, denk ik.

Kreeg van reiss berichtje betaling ontvangen en besteld bij fabriek … dus hoop ergens eind volgende week?

Zal eens vragen, ik vermoed dat hij vanavond op marktplaats staat whatsapp em even!
Londinium L R 24 + Niche zero - volg me op insta: barista_yous (als je tips heb voor mijn insta altijd welkom)

Re: Toch een beetje keuzestress

87
De B. Cormorant schreef:Nope, een gs3 is niet mijn ding.

De enige reden om die toch te kopen zou zijn om eens te proberen en die dan weer te verkopen na een paar maanden.

En ik moet toegeven dat ik soms redelijk raar kan handelen maar zo raar....
Afbeelding
Afbeelding
Zou ook niks voor mij zijn.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Re: Toch een beetje keuzestress

88
Hahah ik ben blij met m’n keuze! Dit is de juiste keuze voor mij. Al blijf ik toch vibden, dat londinium iets aan de dure kant is . Vinden jullie dat niet?
Vergelijk t met een profitec pro 800…

Maar goed , crème de la crème van de levers
Londinium L R 24 + Niche zero - volg me op insta: barista_yous (als je tips heb voor mijn insta altijd welkom)

Re: Toch een beetje keuzestress

89
Ja wat is duur? Dat is subjectief. Persoonlijk denk ik hetzelfde erover als jij. Ik denk dat je de import kosten er eigenlijk niet bij moet rekenen. En dan verhoud hij zich weer heel anders tegenover de Strega en Pro 800. Dan vind ik het hem weer wel waard. Die inklaringskosten verpesten het voor mij. Ik zou graag een Londinium willen, maar met die kosten is het voor mij niet haalbaar. Daarbij wil ik die electronica niet. Ik zou een eenvoudiger model willen. Alleen heb ik geen mogelijkheid voor vast water.

Ik denk voor jou de juiste keuze. Je bleef erop terugkomen. Straks een moord wijf in huis.
Op een positieve manier ervaar ik jaloezie Geniet van elkaar en hopelijk een lang mooi huwelijk samen.

Re: Toch een beetje keuzestress

90
Keyser schreef: vr 03 sep 2021, 14:43 Daarbij wil ik die electronica niet. Ik zou een eenvoudiger model willen.
Die staat hier tijdelijk, zou als ik het goed heb begrepen €1900 kosten
Is die met de eerste versie rotatiepomp, en waterreservoir
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino