Nou dat ben ik dus niet met jou eens Bob!bobbee schreef:Single dosing is niet synoniem aan makkelijk wisselen tussen maalgraad standen.Keyser schreef:Dank je Bob, maar dat is dan toch werkelijk waar bijzonder te noemen? Dan begrijpen ze het toch niet? Dan gaat het hele argument van tussen bonen kunnen wisselen niet op...... Dan ben je als bedrijf ergens ingedoken, heb je de klok horen luiden, maar geen idee waar de klepel hangt? Dan is het een XL zonder digitaal scherm die schuin staat met een pomp. PUNT.
Eureka zegt alleen maar dat hij geschikt is voor espresso en brew.
Jammer genoeg blijft het daarbij, omdat het geen feit is .
Mijn mening is dat ik het gek vind dat wanneer je een molen ontwikkelt voor zowel filter als espresso, je geen rekening houdt met het gebruikers gemak. Lees een eenvoudige maalgraad wisseling. Dan hadden ze beter kunnen zeggen: dit is een single dosing espresso molen Of ik heb een verkeerd beeld van de afstel knop? Die moet je toch meerdere keren rond draaien om van espresso naar filter te gaan?
Ik hoop dat ik weet waar de klepel hangt.
Dus succes wanneer je op één dag twee a drie verschillende bonen wil gebruiken voor zowel filter als espresso.
Maar ondanks alle kritiek krijg ik deze molen niet uit mijn hoofd.