Re: Toch een beetje keuzestress

191
Leuk zo'n verslag. Verdiend eigenijk een eigen topic met passende titel zodat het terug te vinden is voor geïnteresseerden.

Wat betreft het meer geluid van de Londinium, ik denk dat het komt door de verschillende pressostaten. De Londinium heeft een profi Sirai pressostaat. Die klikt harder en zou je kunnen wisselen voor een mater als je dat belangrijk vindt.

De stoomkracht van de profitec is misschien ook krachtig als je dat buisje eruit trekt wat in de stoompijp zit.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Re: Toch een beetje keuzestress

192
Hoi,

Ik ga dat wel eens doen dat extra onderwerpje maar dan met wat foto's ed om wat te stofferen. De winter komt er aan dus er komt ook wat tijd aan

Ik weet ook niet wat de nieuwe versie doet vd Londinium. Toen ik bij Frans was en hij die aanzette zei ik nog dat die veel stiller was dan mijn Profitec. Er stonden 3 Londiniums aan en er viel me niks op qua geluid. Nu, het raam stond open en we babbelen wat. Ik heb echt afgezonderd en in stilte gewerkt, geen andere geluiden. Dit is niet de normale leefwereld vd meeste mensen denk ik

En het stoort niet echt hoor, het viel me wel wat op met gebruik en ik was aan het letten op verschillen nu ik de kans heb om zo 2 prachtige machines te vergelijken.

Mijn dealer vd Profi komt nog eens langs want hij wou de Londinium ook eens vergelijken met mijn Profi uit interesse. Ga dat dan eens vragen wat hij denkt. Maar eerst zijn 2de kleine goed ontvangen op deze wereld en het vrouwtje ondersteunen

Groeten