Hi all,
Ik zal mij even voorstellen, ik ben Henk en het neefje van Bert619 (Albert) op het forum. Mijn oom, Bert619, is afgelopen donderdag overleden met behulp van euthanasie.
N.a.v. een ernstig ongeluk had hij al jaren zenuwpijn en de pijnstilling (morfine) werd over de jaren minder effectief waardoor hij de laatste jaren enorm veel pijn had. Ik heb zijn posts wat teruggelezen op dit forum en jullie hadden ook al door dat het niet helemaal goed ging met hem.
Nu was een van zijn verzoeken dat wij (zijn familie) jullie contacteerde betreffende zijn apparatuur. Zijn wens is dat dit ook weer terecht komt bij een koffieliefhebber en of wij zijn materiaal op deze site zouden willen aanbieden. Nu heeft mijn oom alleen erg veel materiaal (maler/brander/machine) en is het voor ons niet helemaal duidelijk wat waarbij hoort en wat de huidige waarde zou zijn.
Kunnen jullie ons hierbij helpen? Ik zal foto’s en info aanleveren.
Verder ben ik ook, net als mijn oom was, een liefhebber van een goed bakje koffie en waren we al een tijdje naar een instapsetje voor mij op zoek. Dus wellicht dat ik mij in de toekomst echt voor mag stellen.
Re: Verzoek voor hulp, wens van Bert619
2Dag Henk,
Gecondoleerd,
wat een schrik.
Waar woon je? Misschien kan een deskundige van het forum langs komen om e.e.a. te bekijken en je te adviseren.
Gecondoleerd,
wat een schrik.
Waar woon je? Misschien kan een deskundige van het forum langs komen om e.e.a. te bekijken en je te adviseren.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
4Gecondoleerd Henk, veel sterkte!
Rocket Cellini Evoluzione V2, Eureka Mignon
5Dag Henk, gecondoleerd en sterkte.
Machine voor mijn vrouw: QuickMill Aquaviva. Kantoor: Rancilio Silvia PdG V2 en La Pavoni Europiccola, Molen: Mini Mazzer & Mazzer Major.
6Meen je niet, gecondoleerd Henk en familie. Ik heb hele mooie Walkure Rossi kopjes dankzij hem en daardoor ook een doos vol hydrofiele doeken die we nu voor onze pasgeboren dochter gebruiken!
Rust zacht Albert
Rust zacht Albert
“Coffee cannot disappoint, your expectations can”
7Gecondoleerd!
Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
All things filter - Fortefied Mahlkönig Vario Steel Burrs & Comandante C40 - Doet u mij maar een met de hand gebrouwen bakkie.
8Ach jee, wat een triest nieuws. Gecondoleerd. Het was mij inderdaad wel duidelijk dat het niet heel prettig meer voor hem was met de pijn. Respect dat hij het nog zolang heeft kunnen volhouden. We hebben een aantal keren gebeld over zijn Profitec koffiemachine maar ook ging het eerder weleens over een ergernis wat hij dan even moest ventileren.
Rust zacht Bert.
Wat betreft de apparatuur, het is Idd handig als je verteld zoals Frans aangeeft waar je vertoeft. Dan kan er vast iemand in de buurt helpen en hier op het forum plaatsen en overleggen met ons.
Rust zacht Bert.
Wat betreft de apparatuur, het is Idd handig als je verteld zoals Frans aangeeft waar je vertoeft. Dan kan er vast iemand in de buurt helpen en hier op het forum plaatsen en overleggen met ons.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
9Ach wat een naar nieuws Henk, gecondoleerd aan jou en de familie. Albert is enkele jaren geleden bij ons op bezoek geweest in de koffiebranderij en afgelopen september heb ik hem nog een mooi pakketje met ongebrande koffiebonen toegezonden.
We kunnen je hier op het forum zeker helpen met een indicatie van de waarde, als je dat liever iets minder openbaar doet mag je mij ook mailen op arnoud -at- hoofdkwartier-koffiebranderij.nl en dan help ik je verder of verwijs ik je door naar iemand die dat eventueel voor je kan doen.
We kunnen je hier op het forum zeker helpen met een indicatie van de waarde, als je dat liever iets minder openbaar doet mag je mij ook mailen op arnoud -at- hoofdkwartier-koffiebranderij.nl en dan help ik je verder of verwijs ik je door naar iemand die dat eventueel voor je kan doen.
Laatst gewijzigd door Pti op vr 22 okt 2021, 20:32, 1 keer totaal gewijzigd.
10Altijd erg verveld nieuws>
Veel sterkte aan de familie/nabestaande gewenst.
Verder hoop ik dat de afwikkeling en verkoop van spullen goed lukt.
Veel sterkte aan de familie/nabestaande gewenst.
Verder hoop ik dat de afwikkeling en verkoop van spullen goed lukt.