Re: Wat drink je nu?

2841
Oh?! Is de Cuba weer terug?

Ik ben nu even verknocht aan de Yellow bourbon. Dit was mijn eerste verse koffie boon toen ik begon. Herontdekt bij een proefpakket. Met melk precies wat ik lekker vind. Als espresso lust ik hem ook en daar houd ik normaal niet zo van.

2843
Wijmaar schreef:Om de van Bob overgenomen (waarvoor nog dank!) fellow ketel eens goed te testen mijzelf getrakteerd op een zakje filter bonen van Caffenation:

Afbeelding

Heerlijk fruitig! De Bergamot komt vooral in de geur goed naar boven, echt een beetje als Earl Grey thee.
Leuk!!!
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

2844
Wijmaar schreef: vr 05 nov 2021, 21:17 Om de van Bob overgenomen (waarvoor nog dank!) fellow ketel eens goed te testen mijzelf getrakteerd op een zakje filter bonen van Caffenation:

Afbeelding

Heerlijk fruitig! De Bergamot komt vooral in de geur goed naar boven, echt een beetje als Earl Grey thee.
Ben zelf wel fan van Caffénation. Ben zelf wel van de lichte branding en de fruitige tonen die zij hebben. Zeker bij het maken van een slow coffee komen deze smaken erg goed tot zijn recht.

2845
People. Dit is goffer wel even een ander niveau boontje zeg! De Black Betty van Hoofdkwartier. Zowel vriendin als ikzelf vanaf de eerste slok gelijk in de zevende hemel.

Iets meer dan een week gewacht zoals me hier aanbevolen werd en gewoon wauwie. Echt een genot in een kopje, zowel als espresso als Americano.vanmiddag de laatste test:

Hoe smaakt ie als cappuccino.. Ben er erg benieuwd naar en kan niet wachten om al hun andere bonen uit het proefpakket te proberen. Las hier ook veel goeds over de Cuba. Geloof dat ik die ook in dat pakket heb.

Heerlijk genieten zo op de zondag ochtend! :)
Coffee, sleep, Coffee, repeat