Vandaag is een lang gekoesterde wens uitgekomen want er staat sinds vanavond een heuse Strega te shinen in de keuken. Ik kijk er enorm naar uit ermee aan de slag te gaan maar ben nu even alleen maar heel blij. En dat deel ik graag. Bij deze!
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Re: Mag ik hier even heel erg blij zijn?
2Wat heb je dat goed gedaan! Geef je groot gelijk.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
3Yes!
Veel pret ermede!
Veel pret ermede!
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
5Eerst een tukkie doen….AanDeKoffie schreef:Heeeeeeellll blij ben jij . Fotootje van de setup?
6Ah, dus jij hebt hem Gefeliciteerd!
Veel plezier ermee!
Veel plezier ermee!
Bezzera Strega (PSM) | Cafelat Robot | Niche Zero | Kinu M47 Phoenix | Cormorant CR 600
7Toppie!
Machine voor mijn vrouw: QuickMill Aquaviva. Kantoor: Rancilio Silvia PdG V2 en La Pavoni Europiccola, Molen: Mini Mazzer & Mazzer Major.
8Klopt! Hij blijft dus op het forum! Mits ik af en toe schrijf uiteraardwe tigers schreef:Ah, dus jij hebt hem Gefeliciteerd!
Veel plezier ermee!
9Proficiat! Have fun.
Espresso: Elektra MCAL / Olympia Cremina '82 / Cafelat Robot / Niche Zero / Eureka XL
Filter: Hario V60 / Chemex / Delter / Melodrip / Comandante MK3 Nitroblade / MK Vario + Ditting steel burrs
Filter: Hario V60 / Chemex / Delter / Melodrip / Comandante MK3 Nitroblade / MK Vario + Ditting steel burrs
10Veel plezier ermee! Ik heb zelf ook een Strega en woon bij je om de hoek. Ik zou wel eens de PSM willen ervaren. Sta jij daarvoor open?