Zeker interesse, heel benieuwd hoe je dat hoor elkaar wil krijgen..ArjenT5R schreef:Ik ben bezig de mijne traploos te maken met een 3d printje.
wellicht hier ook interesse?
Re: La San Marco SM97 Instant
12Let op dat de kracht van de maler dusdanig groot is dat de bovenste maalschijf wel heel goed geblokkeerd moet worden.
Ik ben dus ook heel benieuwd naar de denkrichting.
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk
Ik ben dus ook heel benieuwd naar de denkrichting.
13Ik heb eens een keer iets gelezen op een oud forum dat men de schroefdraad van de LSM voorzag van een flinke lading teflon tape en daarmee de schijven min of meer fixeerde. Vroeg of laat moet dat gaan verlopen lijkt me;
https://www.home-barista.com/grinders/l ... t5273.html
https://www.home-barista.com/grinders/l ... t5273.html
14Oeh, ik zou heel erg voorzichtig zijn met iets aanbrengen op de schroefdraad hoor, een beetje koffiegruis kan al zorgen voor zeer stroef draaiende instelling. Zo erg dat je hem bijna niet meer los krijgt.
16Enlighten us. Wat is/wordt het? Traploze verstelling voor je maler?
ECM Synchronika - Mahlkönig K30 Vario
17Dat ding rechts op de foto is in feite de getrapte instelling.. die staat op een veer en met de pin vergrendeld deze dus automatisch de verdraaiing van de maalschijven.
Hoe dat je em nu traploos wil krijgen kan ik nog even niet opmaken uit deze schets. Wel heel benieuwd!
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Hoe dat je em nu traploos wil krijgen kan ik nog even niet opmaken uit deze schets. Wel heel benieuwd!
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
18Eerst het ding eens namaken met de printer en dan eens verder kijken
maar heb al een paar ideeën
19Ben benieuwd of er al vorderingen zijn?ArjenT5R schreef:Eerst het ding eens namaken met de printer en dan eens verder kijken